Hoi allemaal,
Ik ben bezig met mijn Volvo 850 2.5 10-klepper (non-turbo station) en ben op zoek naar een andere uitlaat.
Concreet zoek ik:
Ferrita (VOK 85000 S)
of een Simons sportuitlaat (vanaf de katalysator)
Mocht je iets hebben liggen, stuur me gerust een PB met prijs, locatie en eventueel foto's.
Daarnaast twijfel ik nog over de beste keuze, dus ik ben ook benieuwd naar ervaringen:
Zijn er hier mensen met een andere uitlaatsetup op een 850 2.5 10V?
Welke systemen of merken gebruiken jullie?
Hoe is het geluid (subtiel sportief of juist aanwezig)?
Hoe is het comfort, vooral op langere ritten?
Zou je dezelfde keuze opnieuw maken?
Ik zoek een uitlaat die iets sportiever klinkt, maar wel comfortabel blijft voor dagelijks gebruik.
Alvast bedankt voor het meedenken.