Hallo,
Sinds enkele weken ben inderdaad eigenaar van een rode 850 T5.
Hiervoor had ik een Mercedes 450 SLC, ook leuk, maar de onderdelen waren erg schaars aan het worden.
Ik wil hem in tiptop staat brengen. Hoewel hij best netjes is, mag er wel wat verbeterd worden.
Woon je in Gouda of omgeving, dan zullen we elkaar misschien wel eens tegenkomen. Groet Richard
Welkom! Slijtdelen kun je voldoende krijgen. Interieurdelen vooral van de sloop. Al is dat vaak niet veel soeps meer. Soms nog van de dealer. Voor de rest: hier ligt jaren aan ervaring en kennis opgeslagen. Doe je winst ermee.