Volvo 850 Forum

Volvo 850/70 Algemeen => Wie ben ik??? => Topic gestart door: Richard L op 26-06-2026 22:47:15

Titel: Richard L met 850 T5 stelt zich voor
Bericht door: Richard L op 26-06-2026 22:47:15
Hallo,
Sinds enkele weken ben inderdaad eigenaar van een rode 850 T5.
Hiervoor had ik een Mercedes 450 SLC, ook leuk, maar de onderdelen waren erg schaars aan het worden.
Ik wil hem in tiptop staat brengen. Hoewel hij best netjes is, mag er wel wat verbeterd worden.
Woon je in Gouda of omgeving, dan zullen we elkaar misschien wel eens tegenkomen. Groet Richard
Titel: Re: Richard L met 850 T5 stelt zich voor
Bericht door: Ries van de Zilverschuit op 26-06-2026 22:59:12
Welkom! Slijtdelen kun je voldoende krijgen. Interieurdelen vooral van de sloop. Al is dat vaak niet veel soeps meer. Soms nog van de dealer. Voor de rest: hier ligt jaren aan ervaring en kennis opgeslagen. Doe je winst ermee.