Doffe Achterlichten?

Gestart door mehn, 22-10-2005 19:10:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Turbobullar

Kijk eens hier: KLIK
Mooier worden ze niet, wij (480-ers, mijn 1e auto, nr. 1 dus  ;), naast de V70) kampen ook al een tijdje met dit probleem.
Nu is er iemand bij ons die er echt wat mee kan.
Mijn eerste keus voor de 850/V70 zou zijn: achterlichten van een jonger model.
Lukt dit niet zoals bij de 480 (alleen de achterlichten uit '86 blijven mooi, daarna niet meer!) dan is dit toch een zeer duurzame en fraaie oplossing.
Laat die tandpasta maar waar het voor is gemaakt  ;D.

Broabander

EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

marretje

Wij hebben ze ook geschuurd en in de blanke lak gezet ! echt fantastisch, zien er als nieuw uit ! ;D

olaf ovlov

#153
Ik heb siliconenspray gebruikt en uitgepoetst. Zien er nu weer netjes uit. (855 uit 95)

rpakuypers

Licht opschuren en dan voor € 2,09 een spuitbus blanke lak bij de Action halen en klaar.



Hier de achterlamp van de 740 die behoorlijk dof was ..............

Groet,
Roger

peteRRR

Met blanke lak op de achterlichten kan die APK afgekeurd worden. ( strooilicht )

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

rpakuypers

Citaat van: peteRRR op 20-08-2013 21:35:51
Met blanke lak op de achterlichten kan die APK afgekeurd worden. ( strooilicht )

Groet.

Daar zal ik donderdag dan wel achter komen ;)

Groet,
Roger

Rolf77

Hallo, ik spray ballistoil en wrijf het in met een katoenen doek. Simpel en een acceptabel resultaat.

Hendrix

Had nieuwe 2de hands  :P  gekocht bij estate service obdam voor 90 euro toendertijd, deze begonnen echter na 7 jaar toch dof te worden (waren dus gespoten blijkt nu na nadere inspectie, i.p.v. nieuw model), heb er nu maar V70 lampen  in gezet... moet er nog aan wennen hoe het staat....(te nieuw  ;D )