Doffe Achterlichten?

Gestart door mehn, 22-10-2005 19:10:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FelixB

Citaat van: trots op 14-07-2006 15:07:40
Gekookte lijnolie is verkrijgbaar bij een goede schilderswinkel. Niets afdoende aan de Gamma, Praxis etc etc, maar een echte ouderwetse schilderswinkel. Prijs ongeveer € 7,00.

mvg Henk

Staat al op het lijstje  ;D
855R & C70 T5 cabrio automaat

hansdebont

heb toch een beetje schrik (ook T5 850) is er geen adres sloop handelaar of iets
die ze voor een paar euro (knaaken) van de hand doet ???
        BEDANKT hansdebont gr.

)()()sT

Denk toch wel dat je ze moet bestellen, zomaar vinden lijkt me lastig


axelvr

weet iemand trouwens of het illegaal/of/slecht voor de elektronica is
om zonder de achterlichten te rijden? (niet de lampen zelf natuurlijk)



roffelfreak

ook een oplossing:
bumper care van het merk auto glym
paar keer goed met een doek insmeren en je ziet het verschil meteen....
ben er heel tevreden over bedankt mark;)

cas

ook al in een ander topic over achterlichten gezet. ik kom het woord polijsten nergens tegen. is het witte dan door en door?  wat nou als je ze zou polijsten? wie heeft er iets over dat ik evt kan proberen? een kleine of grote?

goed resultaat niet gegarandeerd, maar ik wil het best proberen.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

pwassink

#51
Citaat van: cas op 02-11-2007 23:22:09
ook al in een ander topic over achterlichten gezet. ik kom het woord polijsten nergens tegen. is het witte dan door en door?  wat nou als je ze zou polijsten? wie heeft er iets over dat ik evt kan proberen? een kleine of grote?

goed resultaat niet gegarandeerd, maar ik wil het best proberen.

Utopie

In de meeste gevallen is de UV veroudering van < 96 Valeo lampen dusdanig dat polijsten weliswaar t oppervlak gladder maakt, maar de werkelijke schade zit binnenin de kunstof .
Van alles lijkt te werken maar bijna allemaal tijdelijk .

Ik wacht nog met spanning op een stel lampen die nu worden behandeld en die met een "uniek nieuw procede "  blijvend netjes zouden worden ..

** edit:  typo's
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

FGG

Citaat van: cas op 02-11-2007 23:22:09
ook al in een ander topic over achterlichten gezet. ik kom het woord polijsten nergens tegen. is het witte dan door en door?  wat nou als je ze zou polijsten? wie heeft er iets over dat ik evt kan proberen? een kleine of grote?

goed resultaat niet gegarandeerd, maar ik wil het best proberen.

Ik heb nog een complete set liggen. Leef je uit!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

cas

Citaat van: FGG op 03-11-2007 00:38:32
Citaat van: cas op 02-11-2007 23:22:09
ook al in een ander topic kover achterlichten gezet. ik kom het woord polijsten nergens tegen. is het witte dan door en door?  wat nou als je ze zou polijsten? wie heeft er iets over dat ik evt kan proberen? een kleine of grote?

goed resultaat niet gegarandeerd, maar ik wil het best proberen.

Ik heb nog een complete set liggen. Leef je uit!

zit in het kunstof klopt, maar ik neem aan dat toen de auto nieuw gekocht is dat het toen ook niet binnen een paar maanden eropzat? of zal het door en door al verweerd zijn?
maar ik wil de gok toch wel wagen.
kan je ze opsturen? moeten we even PB-en voor de centjes die je van me krijgt en adresje...!!


Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Ties

Ik weet niet of de tip hier reeds voorbij gekomen is. Heb zelf m'n (licht) doffe achterlichten nat geschuurd met korrel 1200. (neem wel de tijd). Daarna even afspoelen en laten drogen. Vervolgens even een klein uurtje met paintcleaner erop, (meguiars of commandant of iets dergelijks) en dan blinken ze weet als vruuger  :eusa_dance:

Je bent wel even bezig, maar dan heb je ook wat.  ;)

axelvr

Citaat van: Ties op 02-02-2009 22:44:18
Ik weet niet of de tip hier reeds voorbij gekomen is. Heb zelf m'n (licht) doffe achterlichten nat geschuurd met korrel 1200. (neem wel de tijd). Daarna even afspoelen en laten drogen. Vervolgens even een klein uurtje met paintcleaner erop, (meguiars of commandant of iets dergelijks) en dan blinken ze weet als vruuger  :eusa_dance:

Je bent wel even bezig, maar dan heb je ook wat.  ;)

gelijk even een laagje blanke lak erover?

ik zeg ook maar wat ;D

Ties

#56
Neu.. gewoon een beetje bij houden..
Volgend jaar nog een keer schuren en dat blijven doen totdat de kleur eraf is ;)

Prindle

en uiteindelijk in de UK  een set mooie gekocht toen de euro goed stond to van het pond. Wel voorzichtig zijn met verzenden. Als iemand een adres nodig heeft , laat maar weten , hij heeft er nog meer!
na een pracht van een 850 GLT 2.5 20 V , nu een V70R classic handgeschakeld, S60R inlaatstuk mét RIP kit, 19" R wielen LPG en -als het goed is - +280pk, 3" rvs downpipe met racekat en Remus uitlaat

Eddy V.

He Mehn,

ik vindt het resultaat verbluffend en sta er verbaast van. Als het inderdaad zo goed werkt met alleen maar een bus blanke lak, dan ga ik dat ook proberen want die van mij zijn vrijwel wit.
???heb je echt alleen maar een bus blanke lak gebruikt en verder niks ???

Ik was al aan het denken aan de kosten van 4 nieuwe units. ( :eusa_doh: 96.00 euri per stuk)

Ps bedankt voor de tip!!

Groetjes Eddy V.

pwassink

Citaat van: Eddy V. op 03-01-2010 11:53:15
He Mehn,

ik vindt het resultaat verbluffend en sta er verbaast van. Als het inderdaad zo goed werkt met alleen maar een bus blanke lak, dan ga ik dat ook proberen want die van mij zijn vrijwel wit.
???heb je echt alleen maar een bus blanke lak gebruikt en verder niks ???

Ik was al aan het denken aan de kosten van 4 nieuwe units. ( :eusa_doh: 96.00 euri per stuk)

Ps bedankt voor de tip!!

Groetjes Eddy V.

Spreken je vermoedelijk over een half (deels) zonnig jaar wel weer hier..   :angel:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂