nieuw lid

Gestart door hanner, 17-11-2005 18:56:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rayman

Citaat van: hanner op 24-12-2005 18:49:46
Weten jullie zeker dat het Superturismo's  zijn? het enige wat ik weet zijn dat het OZ velgen zijn

Merk: OZ / Type: Superturismo
Dark Side of the Force is German

V70R AWD


why-not

welkom, mooie bak!

oppassen dat je niet van je stoepje (oprit) afrijd  8) ;D 8)

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

FrankM

Getverpielekes, wat hebben gij een mooie auto.

Mijn complimenten strak in het pak zeg.

Groeten Frank

R.Bijl

alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

T5RRRR

KIJK !!!!!!!! Die velgen ben ik mee bezig momenteel voor onder mijn T5R , maar dan de WRC versie in het wit met die rode lettertjes kennen jullie ongetwijfeld ook wel , wie oh wie kan mij vertellen of deze eronder kunnen de 18 inch versie ervan bedoel ik dan , want het is als ik me niet vergis 7,5  en of 8 J en dus zou ik een et waarde moeten hebben van 40-45 , en dan 225 35 banden erop supeRRRRRRR vet gewoon , ben daar echt helemaal weg van , maar ja past dit of past dit niet , ik kan namelijk zelfs bijd e IMPORTEUR van die velgen (van der klei Zoeterwoude) de ET waarde NIET op de site vinden....................dus ben benieuwd of iemand weet of dit gaat passen onder de T5RRRRRR , B V D


Franklin
Press the pedal on the right and money leaves your wallet.... Magic!!

Zippo

Deze zijn 18 inch....



Kijk maar op deze site.....  http://www.swededemon.com/

Zippo

T5RRRR

KIJK , dat is nog eens vet , staat echt extreem stoer ,zeer netjes in de wielkasten , lekker opgevuld , zolang het niet aanloopt is het echt netjes , maar ik zag op de site van OZ staan(van der klei) op de foto's dat idd deze velgen.........steek 5 was..........maar op de foto van die witte.........zie je maar 4 gaatjes ................. :o :o , ik hoop dat ze dan toch die witte ook wel in 5 steek kunnen leveren , zou anders toch zonde wezen.
Naar mijn idee zijn het pratisch dezelfde velgen , maar dan in het wit met rode lettertjes......maar goed kan het ook fout hebben , als ze wel hetzelfde zijn , zou het dus vrijwel geen probleem moeten wezen op mijn roffel.
Ik denk alleen wel dat ik effe 5 mm spoorverbreders erop zet achter , want die wielen voor staan zo lelijk ver naar buiten als ie standaart is met die 17 inch , is dat echt te duidelijk te zien , vind ik persoonlijk geen gezicht , maar goed wie ben ik ???   :P :P

Bedankt iig voor deze snelle en late reactie !
Press the pedal on the right and money leaves your wallet.... Magic!!

Joenes T-5

Welkom Hanner, ben blij dat de Noordoostpolder weer een lid rijker is. Dacht al dat ik deze laatst in de Lange Nering zag staan...  (in het eggie issie nog mooier mensen ;) )

kasper2

welkom en heel veel plezier met je auto en fijne feestdagen,gr kasper2 easy ryder  ;D ;D

The Driver

Bijzonder mooie bak, hanner. Weer is iemand met een echte kleur !

Want mooi rood is nie lelijk ;D

V70R AWD

Citaat van: The V70R Driver op 26-12-2005 12:04:41
Bijzonder mooie bak, hanner. Weer is iemand met een echte kleur !

Want mooi rood is nie lelijk ;D

En dit is mooi ROOD :clapper: