BMW aversie ???

Gestart door Ramon, 14-05-2003 11:40:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marc 0101.001

CiteerIs dat niet persoonlijk? Ik vind een XC90 veel mooier en robuuster dan een X5.
Is ook persoonlijk.....
Er staat ook IK VIND, goed lezen Diabolo

CiteerOok vaak helemaal 'foute' mensen die in zo'n X5 rijden....  :-X
Alles wat niet in een Volvo rijd vind jij fout ;D
Citeer
Nee hoor, sommige Volvo-rijders vind ik ook helemaal fout....  ;D Feit is dat er in BMW's meer 'foute' figuren rijden dan in Volvo's


Rudi

leuk he die vet gedrukte letters

reageer toch ,s normaal man of kun je dat niet????
Dr.Go-Fast...

Marc 0101.001

look who's talking...

denkweb


PieT111

Leuk is dat ;); de heftigste discussies op het Volvo forum gaan altijd over BMW's.  Zou dat andersom ook zo zijn? :)
Busje komt zo!

Dreamer2

Ik ben slechts 1 maal door een BMW van de weg gedrukt en dat was dan ook zo'n 5-serie met een blauwe zwaailamp op het dak die met 190km/h kwam aanvliegen. Zijn geloof ik van een arrestatie team. Zag je op een bepaald moment regelmatig 's avonds rijden tussen Amersfoort en Groningen.

Wat mij opvalt is dat heel veel dure Volvo-rijders nog niet eens 120km/u rijden.

Een BMW, een Mercedes en een Volvo rijden allemaal super. De een is wat sneller bij het stoplicht, de ander in de bochten en een ander is het veiligst. Genoeg keuze voor iedereen.

De geschiedenis van BMW is aardig:
BMW was op sterven na dood, maar kreeg een flinke push door de Baader-Meinhof beweging . Zo kun je dus ook een hip merk worden...
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

devnull

Yellow Banana said:
>>Feit is dat er in BMW's meer 'foute' figuren rijden dan in Volvo's

Zeker weten! maar feit is ook dat er in meer dumbo's in een Volvo rijden dan in een BMW. Ik vind BMW een mooie wagen, vooral de nieuwe 7 serie, dat is gelukkig ook persoonlijk want mijn vriendin houdt van een Renualt Laguna en mijn vader rijdt in een Daewoo Leganza maar heeft wel een zwembad in de tuin en een wijnkelder met een collectie waar je U tegen zegt!
Het is maar wat je belangrijk vindt en wat je prioriteiten liggen.
Ik ben begonnen met een Volvo 850/2.5 en ben nu de trotse
eigenaar van een R/AWD. Misschien rijdt ik volgend jaar wel een
Mercedes of een Toyota wie weet..maar ik blijft de zelfde persoon.

denkweb


Joris_Scholte

In Arnhem de Golfjes GTI ook....  ;D  ;D
Het hele jaar de R in de maand

denkweb

met bosjes tegelijk ja!  ;D

Joris_Scholte

Weer eentje vandaag?  ;D
Het hele jaar de R in de maand