Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Wouter1973

#32775
Vandaag einde middag (ik dacht rond 15:30u) op de A1 vlakbij afslag Deventer ingehaald door een rode 850 T-5 met zwarte velgen en elandstickers op de voorschermen. Net als mijn auto al een tijdje niet gewassen volgens mij  ;D We hebben elkaar nog even gegroet. Iemand van hier?

Wouter1973

En vanochtend, ook op de A1 maar dan de andere kant op: een licht blauwe 854 met (als ik het goed heb gezien) twee rode banen over de lengte van de motorkap. Zwarte grille. Heb alleen de neus in mijn achteruitkijkspiegel gezien dus geen idee of het een turbo was. Je reed een klein stukje achter me en ging er bij afslag Arnhem af.

Wouter1973

Vandaag rond 20:00u stond er een DOP T-5R in Eefde op het parkeerterrein voor de Coop. Aan de staat te zien wordt de auto veel gebruikt, en wat opviel was dat de 17 inch Comets voorzien waren van hogere banden dan standaard. Iemand van hier?

Bert 02.02.159

#32778
Bij Perined Utrecht 22-10. Die linker rijdt pauline mee, die rechter pas een paar weken op naam! Van wie?


Menno3274

#32779
Vandaag (eind middag) een nog erg mooie 855R Bright Red gespot op de A15 richting de Heinenoordtunnel met het kenteken PF-VB-... Staat al sinds 98 op dezelfde naam, iemand van hier toevallig? Ik reed met de herrie S70 ;D

RickG

Vandaag heb ik een donker rode V70R gehaald uit '97. Ik stond net met dat ding bij het verkeerslicht oprit A1 in Hengelo en zag een zilveren V70R classic staan met twee potjes.

volvobug

Citaat van: RickG op 09-11-2019 18:27:07
Vandaag heb ik een donker rode V70R gehaald uit '97. Ik stond net met dat ding bij het verkeerslicht oprit A1 in Hengelo en zag een zilveren V70R classic staan met twee potjes.

Hoe weet je zeker dat het twee potjes zijn?  :eusa_think:
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

razorx

Citaat van: volvobug op 09-11-2019 19:48:18
Hoe weet je zeker dat het twee potjes zijn?  :eusa_think:
Proest!

blauweroffel

Vandaag in Almelo, een grijze V70R, vanaf de HR Holstlaan draaide je de Nijreessingel op, ik haalde je in met grijze XC. Na het spoor ging je rechts af industrie terrein op. Mooie auto, duidelijk een liefhebber

BR

Jan_D.

Vanmiddag Amsterdam Osdorp: rode GLT met DX-FV-?? geparkeerd en onderweg een CY met JT-TT-??
Ze zagen er goed uit!

c70

zaterdag 16 november rond 11.00 uur bij Vught een dop 855 t5r , iets met ps of px in kenteken.
ik was in mijn 850r dop en nam afslag den bosch

ruurdp

Nu, lammertkamp Harderwijk: groene sedan 850, zh-lg-

Chris

Vandaag om 11.40 uur op de N470 net na het verkeersplein bij Pijnacker richting Delft een saffron V70R. Kenteken niet kunnen zien. Ik seinde en zwaaide, maar zag weinig respons. Ik was met de garnet red V70R.

Toch stiekem iemand van hier? :)

volvobug

Citaat van: Chris op 22-11-2019 14:42:33
Vandaag om 11.40 uur op de N470 net na het verkeersplein bij Pijnacker richting Delft een saffron V70R. Kenteken niet kunnen zien. Ik seinde en zwaaide, maar zag weinig respons. Ik was met de garnet red V70R.

Toch stiekem iemand van hier? :)

In Pijnacker is de kans groot dat het Franklin Jongbloed is. Weet eigenlijk niet of hij hier geregistreerd is.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

V70R^2

Franklin is niet actief op Volvo-fora, heeft wel een erg opvallende saffron inderdaad, kon je de Saffron matchende BigBrakeKit zien Chris? Die is onmisbaar... ;D