Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Chris

Waarschijnlijk wel een bekende dus :).

Citaat van: V70R^2 op 22-11-2019 23:55:04
Franklin is niet actief op Volvo-fora, heeft wel een erg opvallende saffron inderdaad, kon je de Saffron matchende BigBrakeKit zien Chris? Die is onmisbaar... ;D

Big Brake Kit heb ik niet gezien. Tegemoetkomend uit een tunneltje met een fikse middenberm dacht ik ineens "hey, een saffron..". Was net op tijd om een handje omhoog te doen. Wellicht voor hem hetzelfde, daarom volgens mij ook geen reactie ;).

RickG

Net gezellig gereden met een dikke zilveren R op de A35. Was leuk totdat mijn knipperlicht vliegles kreeg. Maar even een nieuwe bestellen.

Lucas

Donker rode 850 sedan in Ysselsteyn, iemand van hier?
'96 850 T-5

Sbv

Vanochtend rond 1015 bij Van der Valk Apeldoorn een Saffron V70R ST-TB-xx. Er was niemand bij de auto.  Ik reed zelf met rode(deels grijze) XC60 over parkeerterrein aldaar

V702.5T

En vanmorgen net voor 10 uur een creamyellow 855 in Ypenburg... Buurtbewoner? Ik inmiddels weer met de rode 855 achter je

rjverbrugh

Ook in Ypenburg, zojuist een zilvergrijze V70R geparkeerd op het industrieterrein, op de Laan van Waalhaven ( wel heel scheef ingeparkeerd overigens). CY 855 heb ik hier nog niet waargenomen.

BLACKBOX

Vanmorgen rond 07:15 een stoer ogende man met baard sturend in zijn V70 met kenteken dat luistert naar de naam beginnend met 9-XSX-8*

nog 2 keer "haasje over" mee gedaan om hem rondom goed te kunnen bekijken...zag er nog strak uit.

iemand van hier misschien???

Hans Duiven

Je moet je ogen op de weg houden en niet als een testosteron aangedreven mafketel over de weg slingeren  ;D

BBS

Citaat van: Hans Duiven op 17-12-2019 16:28:12
Je moet je ogen op de weg houden en niet als een testosteron aangedreven mafketel over de weg slingeren  ;D
Ennnn bedankt he :evil: Na het lezen van dit bericht kon ik de DAF ontdoen van allerhande restanten koffie op het dashboard :evil: :'(  ;D ;D
Volvoloos....

The Demon

Citaat van: BBS op 17-12-2019 20:29:24
Ennnn bedankt he :evil: Na het lezen van dit bericht kon ik de DAF ontdoen van allerhande restanten koffie op het dashboard :evil: :'(  ;D ;D
Is dat ook weer eens goed schoon.  :evil:

Hans Duiven


vasquez

Gistermiddag in Amersfoort een NBP S70R met forumsticker en dubbele stortkoker  ;D
Hebben nog even gezwaaid bij het stoplicht.

Kenteken was geloof ik iets met SB-NL-XX, of SG, weet nie meer zeker.

Was zelf deze keer met de NBP V70R

850RRemko

Zwarte 850 estate met witte letters 850 op de deuren, bij Shell Wormerveer gisteren
1996 Volvo 850R 609
- ex 2007 Volvo S60 D5 204pk, 480nm-
- ex 1998 Volvo V70R awd-
- ex 1999 Volvo V70R awd LBP-
- ex 1995 Volvo 850 T-5R DOP-
- ex 1995 Volvo 850 T-5R BS-

elmarconi

Half uurtje geleden op de A1 ri oost. Een saffron V70 met forumsticker, die best eco reed. Ik passeerde iets minder eco.  :)
--
Autogas Inside . . .

Maarten

Citaat van: elmarconi op 29-12-2019 01:28:03
Half uurtje geleden op de A1 ri oost. Een saffron V70 met forumsticker, die best eco reed. Ik passeerde iets minder eco.  :)
Dat was ik !!!, vrouw wil dat ik rustig aandoe in haar bijzijn!
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!