Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

denkweb

Citaat van: Sieger op 09-08-2004 14:40:36
Citaat van: Ingrid op 09-08-2004 11:05:03

Maar toch, leuk om eens een forum-sticker voorbij te zien komen.

Juist daarom wilde ik mijn Xena voorzien van de forumsticker, die ik van Knoets' vrouwtje laatst kocht, maar ik kreeg ruzie met die sticker bij 't opplakken (binnenkant/buitenkant ?)zodat ie nu verfrommeld is ! Zou ze nog een nieuwe voor mijn Xena hebben ?

Sieger

Alleen als je hem aan de binnenkant van het raam geplakt hebt  ;D

Sbv

Ik zit best wel veel op de weg, maar zie helaas tot op heden nog niets met Forum stickers erop. Nou heb ik dat zelf ook nog niet. Ben zelf was wat lastig te herkennen daar ik verreweg de meeste km per frans vervoermiddel afleg, zal daar dan ook maar een sticker op plakken


bover


Ik heb de 850 tekst er ook afgeknipt. Leek me toch raar op een V70. Maar verder niemand te zien hier in het oosten achter de ijssel. Misschien vlaggetjes op dak erbij doen.

Maar serieus, nog niemand zien rijden of zijn er maar een paar aangevraagd??
Konnie weet jij hoeveel stickers er op de weg moewten zijn????

groet
bob

animalT5R

ben vandaag een zilveren 850 sedan tegen gekomen in de buurt van heerhugowaard,bestuurder in kwestie heb ik aangesproken en zou vaker op het forum zijn geweest.
nu vraag ik me af wie is dit??
kenteken begon met fx-??-??

reed voor je in de zwarte 850 T5R,met op achterraam aan bestuurderskant forum stikker en middenop achterraam GRIMM REAPER.

vr.gr
johan
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

konniekip

ik heb FX-VT-70, zou leuk zijn om nog een fx-er te leren kennen :D

Hen3

Citaat van: bover op 09-08-2004 16:28:12

Ik heb de 850 tekst er ook afgeknipt. Leek me toch raar op een V70.

Ik heb alleen de '850' er af gehaald. Er staat nu dus "VOLVO        FORUM" :P

Citeer
Maar verder niemand te zien hier in het oosten achter de ijssel.

Ik woon ook achter de IJssel, maar dan net over de Gelderse grens. Misschien komen we elkaar eens tegen, maar blijkbaar is de spoeling dun!

Entuscan

Dus je knoopt een gesprek aan met een bestuurder. Blijkt dat die vaker op het forum komt ... maar je vraagt niet ze'n naam of nickname ???

Sterk ;)
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

animalT5R

nee,elke x ging het rotstoplicht op groen..
vandaar entus
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Entuscan

Ah Ok, vond het al raar ;) had het dus verkeerd begrepen
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Ben

Citaat van: animalT5R op 09-08-2004 18:41:45
ging het rotstoplicht op groen..

Dat lees ik hier niet vaak ;D

Gerrit1961

Citaat van: konniekip op 09-08-2004 17:32:21
ik heb FX-VT-70, zou leuk zijn om nog een fx-er te leren kennen :D
fx-tj-80 bordeau rood heb op internet bij marans ook nog fx-tj- 85 gezien.Ook bordeau rood maar dan een glt

Gerrit

denkweb

Beide clubleden met FX- heb je inmiddels al gevonden zie ik ;)

Zijn er idd nog enkele tientallen van te vinden in NL...

edwint

Citaat van: Pethconi op 09-08-2004 13:46:15
Citaat van: edwint5r op 09-08-2004 13:11:57
Citaat van: Pethconi op 09-08-2004 07:58:14
Zag afgelopen zaterdag een zwarte estate T5R rijden in de richting van Zandvoort/Heemstede tegen bij Hoofddorp...... Met een forum-sticker.
kenteken begon met JV-BZ volgens mij.......

EEEENNNN hetzelfde kapsel als IK......  ;)   ;D
jv-bz-70. dat was ik dus. ik reed al een tijdje paar honderd meter achter je,maar kon je niet snel in halen. er reden een paar andere automerken voor me,dud dan schiet het meestal niet op met ze!en ook nog een paar snelheids camera,s langs de weg.ik was blij dat ik toch achter je kwam. mooie kleur groen heb je Pethconi!al vind ik mijn zwarte toch net iets mooier ! vond het leuk om je tegen te komen.ik zal je nog wel eens zien ,ik rij daar wel vaker. je hebt trouwens een gaaf kapsel! ik dacht dat ik eerst in me spiegel keek, maar bleek toch van niet. ik ben dus niet de enige kale in zo een mooie auto :) ;). groetjes.

Die camera staat de andere kant op en de eerste die je gepaseerd was, was enigzins verbrand....

Ik zal me weer lekkerder voelen als mijn gele weer operationeel is, die is a.s. zaterdag klaar (nadat ik hem zelf weer afmaak)

Maar erg leuk...... erg mooie wagen + auspuff......
ik hoop dat ik je een keer zie in je gele 850!dat vind ik echt de mooiste kleur! :) groetjes en succes met je volvo zaterdag ;D ;D

denkweb

Citaat van: Hen3 op 09-08-2004 18:09:22
Citaat van: bover op 09-08-2004 16:28:12

Ik heb de 850 tekst er ook afgeknipt. Leek me toch raar op een V70.

Ik heb alleen de '850' er af gehaald. Er staat nu dus "VOLVO        FORUM" :P

Citeer
Maar verder niemand te zien hier in het oosten achter de ijssel.

Ik woon ook achter de IJssel, maar dan net over de Gelderse grens. Misschien komen we elkaar eens tegen, maar blijkbaar is de spoeling dun!


Toch is dat juist de omgeving waar een groot deel van de stickertjes geplakt is...

ik cross dagelijks over de N325, A12, A18, N18, N318, N319 om naar mn werk en terug te komen, passeer daarbij tientallen 850/x70 classics en niet 1(!) stickertje te vinden.

Snap je dat nou?

Sbv

Ik sjees het hele land door, met name friesland, limburg en randstad, maar echt zien doe ik ze niet, zal wel aan mij liggen dan. Of ik moet meer in het Oosten komen.

Laatst bij Zwolle zat er een zwarte V70R achter me, maar ook deze had geen sticker was een kenteken met xx-DS-xx