Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

CeeBee

Ik heb sinds de stickerrage begon, 3750 nederlandse snelweg km. gemaakt , en de enige sticker die ik gezien heb , zat bij Joris op z'n R , en die stond bij mij voor de deur .
Misschien alleen vaste tijden maken om met sticker rond te rijden, maakt de kans al een stuk groter.
V70N 2.5T AWD


bover

 

Toch is dat juist de omgeving waar een groot deel van de stickertjes geplakt is...

ik cross dagelijks over de N325, A12, A18, N18, N318, N319 om naar mn werk en terug te komen, passeer daarbij tientallen 850/x70 classics en niet 1(!) stickertje te vinden.

Snap je dat nou?

JAAAA DAT SNAP IK. rijden wij een ander moment daar langs.......

DopdeDouwer

#47
Citaat van: konniekip op 09-08-2004 17:32:21
ik heb FX-VT-70, zou leuk zijn om nog een fx-er te leren kennen :D

nou bij deze. (FX-SF-.. een blauwe GLE) k vin t ook altijd leuk om de echte classics  8) nummerborden te zien. zag er laasts hier in de buurt (capelle) een rode GLT rijden met een D  :o
Vierkant Rules

Sbv

Bij mij in de parkeer garage staan er wel twee. Een 850 T5 Estate rood metallic een Hx-xx-xx kenteken en een S70 T5 (?) met een Tx-xx-xx kenteken, dat is ook een rood metallic. Iemand van hier misschien ??? denk het niet want dan was ik wel aangesproken maar ja kan niet weten

Christiaan

Zo kwam ik afgelopen vakantie in Beieren een rode 855 tegen met het kenteken LJ-RN-**. Maar een paar cijfers verschil met de mijne.  Vind ik wel geinig zoiets.

Christiaan

dirk850

Heey Johan,

Dat was ik.

Groetjes Dirk

Sbv

Op de ring van Antwerpen hedenochtend een metallic rode 850 estate 2.0 aan hety gas welke te koop was, maar ook zonder sticker, het was een vlaamse

Sbv

Zit ik net wat suf naar buiten te kijken midden in Geleen, zie ik opeens een kanarie Gele 850 t5r estate staan zonder sticker, wel met een kleine digitec sticker achterop en een dubbele uitlaat (23-Fv-xx) iemand van hier misschien ??

Reitse

Kwam vandaag een gele banaan door het dorp heen ;D Zie ze ook regelmatig bij NAM-gebouw Assen (mag hem trouwens wel es wassen :P)

mark20v

Gisterenavond rond half 10 een zwarte 850 gezien op de A50 dichtbij knp A1. Hij reedt van a'doorn richting zwolle.

Zippo?? Kenteken niet gezien aangezien ik de andere richting opreed ;)



     mark
Volvo separates men from the boys  

Aswin

Vandaag mijn eerste forumsticker gespot. En wel op een mooie zwarte T5-R met kenteken **-NZ-NT. Deze stond op de woonboulevard in Nijmegen.

thuur

Gistermiddag rond 16:20 een licht groene metallic estate (ken de kleur niet) met daar achter een gele banaan rijden langs mijn neus (kon de kentekens niet lezen door hoge berm) langs het Gouvernement in Maastricht.

Iemand van hier??

Gr 8)

s©ub@

Citaat van: Aswin op 17-08-2004 00:07:08
Vandaag mijn eerste forumsticker gespot. En wel op een mooie zwarte T5-R met kenteken **-NZ-NT. Deze stond op de woonboulevard in Nijmegen.

mooi; je hebt mijn vrouw gespot op haar werk! ;)

die staat daar bijna elke dag trouwens aswin; behalve in de weekenden dan is de auto van mij, van mij, VAN MIJ!!! ;D <grin>
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

)()()sT

Toen ik gistermorgen op de A2 richting Eindhoven reed (t.h.v. Weert) kwam mij een groen 850 estate tegemoet (richting Maastricht dus). Ik zag in mn achteruitkijkspiegel dat ie linksonder een stickertje had, maar kon door het snelheidsverschil niet zien of het de forumsticker was...

Verder hier in Zuid Limburg nog niks tegengekomen...

Groet

DopdeDouwer

#59
k heb hier nog een paar mooie foto's. Deze heb ik snel gemaakt met mn mobiel dus ze zijn niet zo best qua kwaliteit. Het was ook nog voor het stikker tijdperk zegmaar dus die zitten er zowieso niet op.
Die banaan zag ik op schiphol een paar maanden geleden. En die V70 hier in de buurt. Heb m wel vaker gezien maar nu stond tie bijna naast me bij t stoplicht. dubbele uitlaat etc, heel mooi.
Zou leuk zijn als ze ook van t forum zijn.

Vierkant Rules