Ben er ingetrapt!

Gestart door omeronnie, 09-01-2006 13:07:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

omeronnie

Dag beste mede Volvorijders,

Ik ben afgelopen week ook gevallen voor een 850. Na jaren steeds zwaar verknocht te zijn aan Peugeot is het me toch overkomen.
Heb stiekem al jaren genoten van het model en nu staat ie dan eindelijk bij mij voor de deur.
Een mooie donkerblauwe 850 Glt automaat sedan.
En het rijden is een waar genot. Reeds nieuwe olie en filter laten monteren en deze week krijgt hij netjes een nieuwe distributieriem met spanner. Zekere voor het onzekere. Ondanks dat historie bekend is.
En uiteraard zodra het weer het toelaat zal hij eens goed verwend worden met een nieuwe waslaag.
Geniet nu al behoorlijk van tunnels. Koud of niet raam gaat open.
Maar goed, hoop jullie en nog leuke informatie hier nog regelmatig aan te treffen.

Groet  Ron

100 Flat right into jump and caution

Christiaan

GOEOEOEOED gedaan!
Welkom en roffel ze!
En vergeet niet: "Je voelt je lekkerder in een VOLVO!"
Christiaan

Eugene

Mooi, weer een limburger ;)

Waar kom je precies vandaan?

Welkom en veel plezier op het forum!










btw... We zijn gek op foto's ;D

If it's not blown, it sucks...

omeronnie

Zelf ook erg gek op foto´s.....alleen mijn apparaat nu even niet. Maar ze zullen zeker volgen.
Kom zelf uit de buurt van Roermond.
100 Flat right into jump and caution

Vulk

Proficiat met de aankoop.

Heb je iets mee info over de wagen? Bouwjaar, kleur, kmstand, opties...


omeronnie

Dank je!!!

Volvo 850 GLT 2.5i-20v automaat
Sedan
Bouwjaar 1994
275 K
eerste eigenaar

Donkerblauw metallic, beige lederen bekleding, airco, alarm, lm velgen.
100 Flat right into jump and caution

The Saint

Die tunnels... dat lijkt toch op een echte Volvo-rijder hoor, je zou niet zeggen dat het je eerste is  :D

Welkomeronnie!  ;)
No shirt no shoes, no pinball

omeronnie

Nou niet alleen Volvo-rijder...........heb drie jaar rally gereden, Italiaanse volbloeden gereden.......ben altijd weg van een goeie sound. En dat heeft ie.......plus heerlijk comfort..................ben echt verkocht
100 Flat right into jump and caution

Turbobiker

En als iemand deze topic effe bij 'wie ben ik' zet, dan heet ik je ook welkom ;)
De Tussenpaus

omeronnie

100 Flat right into jump and caution

Frank Selen

Citaat van: omeronnie op 09-01-2006 13:07:21
.....is het me toch overkomen......

Haha...virusje te pakken?
Groetjes, Frank


omeronnie

Yep inderdaad een zwaar virus. Heb 10 jaar auto´s verkocht...in auto´s opgegroeid, altijd leuk gevonden......maaaar......heb vak als autoverkoper opgegeven.....en nu prive besmet met 850 virus. Hoop binnenkort naar een aantal meetings te gaan.
Maar zal geen recept bij doktor gaan halen......laat mij maar zweten.....en wel met 850 bacillen
100 Flat right into jump and caution