Weer een nieuw lid

Gestart door Piet, 15-01-2006 10:54:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Piet

Buitengewoon nuttig forum, ik wou dat ik er eerder van wist!

Ik heb een groene Volvo 850R uit 1996 met nu 250.000 km op de teller. Ik rij er inmiddels al bijna 8 jaar in. Kan er nog geen afscheid van nemen. Zou ook niet weten wat ik er voor terug moest kopen.
Wij zijn altijd al volvorijders geweest. Begonnen met een 240, later een 740 TDI (daar kon je nog eens iets in meenemen), daarna een 940 GL sedan en daarna dan deze 850R.
(Eergisteren voor mijn vrouw ook nog een 940 GL Estate gekocht voor de boodschappen, nadat een onverlaat haar 440'tje total loss had gereden)
Ik heb nu dus zo'n 180.000 km met de 850R gereden. Hij heeft me nooit in de steek gelaten. Weinig reparatie aan gehad. Maar... als er gerepareerd moest worden kostte dat wel meteen een berg geld. (oliekerring+koppeling), helaas is het nu alweer zo ver dat dit binnenkort weer moet gebeuren (oeff), maar ja ..ik wil er toch nog een tijdje in blijven rijden.

elianmars

Zo! 8 jaar al eigenaar van deze wagen. Dat zullen er volgens mij niet veel kunnen zeggen!

Welkom hier! :)

mehn

Die moet je toch haast bijna nieuw gekocht hebben  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Frans Harkema

Citaat van: elianmars op 15-01-2006 11:08:59
Zo! 8 jaar al eigenaar van deze wagen. Dat zullen er volgens mij niet veel kunnen zeggen!

Welkom hier! :)

Wat je zegt! 8 Jaar dezelfde auto, dan moet je wel liefhebber zijn. Meestal hou ik het na 3 jaar wel voor bekeken en wil ik weer een andere Volvo.

Welkom op het forum.

Piet

Ja klopt, hij was toen net geen 2 jaar oud

Vulk

Altijd leuk om te horen dat zo een prachtige wagen in liefhebbershanden ins.