FF voorstellen

Gestart door Rick., 22-03-2006 22:12:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rick.

Ben al een tijdje mee aan 't lezen en heb nu besloten me hier ook aan te melden.

Door mijn werk ( partsmanager bij een Volvo dealer ) ben ik in aanraking gekomen en besmet geraakt met het 850 virus. Ik ben in het bezit van een 850 GLT 2.5 20V uit '92. Die is op dit moment nog helemaal standaard maar dat gaat dit voorjaar een beetje veranderen. Op de planning staan in ieder geval verlagen en montage van een veerpootbrug. Delen zijn inmiddels in mijn bezit. nu nog tijd vinden om ze te monteren. :)

Don't waste your time always searching for those wasted years.

The Saint

Welkom Rick!

Suc7 met de komende modificaties (maar dat is jou gezien je werk wel toevertrouwd lijkt mij  ;))
No shirt no shoes, no pinball

Vertigo

Wat een strakke bak zeg!!!

Je ziet weinig van die oer-850's die er (vooral in het rood) nog zo mooi uitzien!
Hopelijk verlaag je hem niet tot (milimeters boven de) de grond.... zou zonde zijn.

Veel plezier met je wagen.

Gr.

Jens

elianmars

Jens heeft de juiste woorden gezegd...... Wat ziet die wagen er nog mooi uit, zeg!!  :o :o


Enne....... een veerpootbrug is in 5 minuten gemonteerd. Verlaging moet in een uurtje of 2 wel lukken.  ;)

Rick.

Dank je, van dichtbij valt er toch wel het e.e.a. op het lakwerk aan te merken hoor. Moet nog wat aan gedaan worden. Maar goed boenen doet wonderen voor de lak. ( is alleen veel werk :) )

Verlagen gebeurt dmv een Apex set maar ik bewaar alle originele delen zodat ie ten alle tijden weer standaard te maken is.

Voor de veerpootbrug moet ik wel de steun van de ABS unit aanpassen. Is toch weer 2 minuten extra ;)
Don't waste your time always searching for those wasted years.

pac

mooie wagen!!! lekker strakke rooie....lijkt mijn vrouw wel.. ;D ;D

elianmars

Citaat van: Rick. op 22-03-2006 23:37:02
Dank je, van dichtbij valt er toch wel het e.e.a. op het lakwerk aan te merken hoor.

Mag 't, na 14 jaar?  ;)

Rick.

Jawel, maar de vorige eigenaar is er niet echt zuinig mee omgesprongen. Achterbumper er behoorlijk bekrast en ook de spiegelkappen zijn niet echt mooi meer. Voor de rest gaat het eigenlijk wel.
Don't waste your time always searching for those wasted years.

martijn.

Heb jij om 8.47 al pauze ??? ??? ??? ;D ;D ;D

Rick.

Heb de hele dag pauze ;)
Don't waste your time always searching for those wasted years.

Claudia

En weer zo'n mooierd uit '92! :D

Welkom Rick!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

big ben

Wat ziet die wagen er nog mooi uit, zeg!!   


Das vast een goed jaar geweest!!!!!!!!!!!!! ;D :o :o

Proficiat met je aankoop , strak werk 8)

fab

Heel mooi!
En die rouge ferrari! Dat schijnt wel heel een andere 850!
Veel plezier! ;)

Rick.

Bedankt voor de leuke reacties.

schept nu dus wel de verplichting om 'm mooi rood te houden :)
Don't waste your time always searching for those wasted years.

pwassink

Citaat van: Rick. op 24-03-2006 09:15:49
Bedankt voor de leuke reacties.

schept nu dus wel de verplichting om 'm mooi rood te houden :)

yep.. blijvend en veel poetsen ... maar mooie roffel ! :P

pwassink
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂