Veranderingen aan een alter 1.......en de V70NN

Gestart door big ben, 23-03-2006 19:35:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Taranis

Citaat van: big ben op 25-01-2007 08:17:24
als je gebruikte schakelaars neemt, zijn vaak de pinnetjes waar je het mee vast "klikt" kapot of zeer breekbaar......

Aha... inmiddels een PB van J. gehad en weldra zal ook mijn gebakkie van cruise control voorzien worden. Eindelijk! :D

Nu alleen nog mistlampen, 17" velgen, andere naven + schijven + blokken, verlagen, roest en deuken wegwerken, en dan de motor gaan kietelen  ;D (circa 2034  ::))

big ben

#31
vandaag de middag maar even goed besteed................................. 8)

blok opgeknapt

even alle zout ed verwijdert

remklauwen bijgewerkt


pookknop van dave

de "starlet" gepimpt!! ;D




als ik het zo zie dan wordt ik er wel blij van!!!! 8) ;D

Duell

Ziet er heel strak uit Ben  :eusa_clap:

850 T5 Freak

 8) ziet er tof uit die pookknop Ben!!! ennuh je motorblok ziet er echt clean uit zeg  :o

:eusa_clap:
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

big ben

Vandaag naar Enschede geweest...........om precies te zijn naar Paul Esveldt, en waarom dat kun je bijdeze lezen ;):

Ons gezin gaat zoals de meesten van ons elk jaar op vakantie, en wij deden dat sinds een jaar of 7 met de caravan.
Je kent het wel 3 dagen van te voren op halen en "gezellig" met de vakantie bezig zijn........althans dat was onze manier van vakantie vieren :D , Claudia, Jurre van 5 en Ruth van 3.

De eerste jaren ging het goed ondanks dat Jurre PDD-NOS heeft (een stoornis in het Autistich spectrum) maar vanaf 2004 ging Jurre niet meer mee met ons......... :-\ teveel drukte en onrust voor hem. Dus een grote chaos....voor niemand van ons gezin leuk, en vakantie behoort toch voor het hele gezin leuk te wezen :D Dus Claudia en Ruth en ik (zeg de gek) zijn de afgelopen 2 jaar met ons drieen in de caravan op vakantie geweest. Jurre zat dan 1 week in het logeerhuis en 1 week bij oma.......zo hadt Jurre ook vakantie , alles in "zijn"vertrouwde omgeving. Maar achteraf was dat nooit zo'n succes voor zus ,moeder en vader want wij waren het na 1 week een  beetje "zat" :'(

Tot de zomer van 2007...........toen hebben we besloten om de caravan te verkopen, en hebben voor 2008 een bungelow gehuurd in Italie, en gaan dan maar 1 week met ons drieen ::) (misschien voor de meesten onbegrijpelijk zonder Jurre, maar op deze manier werkt het prima).

Maar omdat ik niet alles achter in de auto wil pakken hebben wij besloten om een dakkoffer te kopen :) voor de meesten niet zo bijzonder...........ook voor mij niet en ik wilde hier ook wat mee gaan doen :angel:.

Zo doende kwam ik op het idee om een PB te sturen naar Paul of hij met mij een wilde denken over een ontwerp :eusa_boohoo:. Ik heb een voorstel gedaan en Paul heeft het met zijn inzicht en ervaring tot stand gebracht :eusa_clap:

Er zaten Thule stickers op met diverse kleuren en waren dusdanig beschadigd :-X deze eraf gehaaldt en vanmiddag de nieuwe belettering erop gemaakt................zo is het geworden:








ik vindt het super goed gelukt en ben er blij mee :eusa_dance:

Paul TOP!! ;)





Ludo

dat is mooi gedaan.  :eusa_clap:
de vakantie is nu al half geslaagd.  :D

BenC70ES


Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Ben

Dus daar had Paul die eland voor nodig  :eusa_think:  :P

Taranis

Erg netjes! 8)

Zijn dat originele Volvo dakdragers trouwens?

Esveldt

#39
 :P

Mooi hoor!

Citaat van: Ben op 26-01-2008 20:30:30
Dus daar had Paul die eland voor nodig  :eusa_think:  :P

Hahahaha, ja maar ik heb hem wel in illustrator nagemaakt hoor.

O ja hoe heb je de stickers eraf gekregen?

Want ik heb een donker blauwe dakkoffer en nog een setje witte stickers over.

:eusa_whistle:

RRRRR_Ramon

Citaat van: Taranis op 26-01-2008 20:48:01
Erg netjes! 8)

Zijn dat originele Volvo dakdragers trouwens?

Ja zijn originele afsluitbare Volvo 850 dragers. Ook te gebruiken voor de estate zonder roofrails.

🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

big ben

@ronald, zoals Ramon al schrijft ze zijn afsluitbaar..........slotjes zitten er niet standaard bij ;)

@paul, de stickers heb ik eraf gefönd :P (verfföhn ::)) met afstand........

grt ben


Taranis

Citaat van: RRRRR_Ramon op 26-01-2008 21:38:15
Ja zijn originele afsluitbare Volvo 850 dragers. Ook te gebruiken voor de estate zonder roofrails.

Citaat van: big ben op 26-01-2008 21:42:07
@ronald, zoals Ramon al schrijft ze zijn afsluitbaar..........slotjes zitten er niet standaard bij ;)

Ok, bedankt! 8)

big ben

CiteerWant ik heb een donker blauwe dakkoffer en nog een setje witte stickers over :eusa_whistle:

maak jij dan ook een fotooke?? ::)

big ben

Ook ik heb er een ;D 8),

komt helemaal uit limburg



achter de grill alles matzwart gespoten, ben er erg tevreden over. En blauw eruit en de zwarte erin :angel: