aanmelding

Gestart door wolfje850, 26-03-2006 21:27:27

Vorige topic - Volgende topic

wolfje850

Eindelijk een fan-club van ware autoliefhebbers gevonden. toevallig las ik tijdens de zwemles van mijn dochter in een autoblad over jullie bestaan. Enige jaren geleden ben ik bij toeval tegen mijn huidige Volvo aangelopen. Vond al jarenlang dat het echte autorijden alleen in een Volvo kan. Dus bezocht ik zo af en toe de Volvo-dealer bij mij in de buurt. En daar stond hij : een rode 850 GLT sedan. De droom-auto uit mijn jongensjaren. De auto die ik toen reed, geen volvo, en dus in te ruilen had was 3 jaar jonger en had bijna 50.000 km minder op de teller staan. De verkoper stond ook vreemd te kijken toen ik om een reeel bod vroeg. In mijn hoofd was deze Volvo jonger en had hij ook minder km's op de teller. want een Voldo gaat langer mee en rijd ook meer km's. Al snel was de koop rond en nog steeds ben ik verlief op hem. Ondertussen is hij 15 jaar en heeft bijna 280.000 km op de teller staan en heeft de bijnaam wolfje meegekregen. Net goed ingereden dus. Op naar de 400.000.
Ik las trouwens in een van de berichten dat bij iemand zijn 850 ophield bij de 200. Dat is een van de problemen bij Wolfje, hij begint pas te leven bij 180 en ik ben een keer tot de 220 doorgereden. Toen vond ik het welletjes maar wolfje nog niet hoor. Het is een heerlijke auto ook als trekker voor onze caravan. We zijn al tot het noordelijkse puntje van Denemarken geweest maar op de Alpen in Oostenrijk. Nergens een probleem. met of zonder caravan. Een genot om in te rijden. 

Nunki

Mooi verhaal!
Leuk dat je je weg naar hier hebt gevonden.
Nog veel plezierige en probleemloze km's met wolfje toegewenst!

:)

big ben

Nou...welkom op het forum!! :D :D

Heb je misschien ook een paar foto's???    ;)

Keesjan

welkom wolfje (en baasje),

Een rode 850 glt sedan, heel mooi!! Ik kan me nog goed herinneren dat ik bij een verkeersongeval langs kwam, zo rond de periode dat de 850 op de markt was gekomen. Er stond een fonkelnieuwe rode 850GLT in het gras geparkeerd vlak bij de plek waar de wrakken stonden. Ik kon m'n ogen er niet vanaf houden. Mijn besluit stond vast, zo een moest er ooit komen.
Het is dan wel een S70 geworden, maar dat telt ook  :). Ik kan me jouw gevoel dus goed voorstellen.
Laat hem maar eens zien hier !!

teddy

welkom hier,

en zijn er ook nog foto`s van wolfje

wolfje850

Een S70, dat staat nu al vast dat dat de volgende auto word. Al wil ik zelf nog lang niet aan een andere auto denken, maar mijn vrouw vind dat een mooie auto en als ik eerlijk ben is dat een zeer goede opvolger voor een 850. Een foto van wolfje komt zo snel ik een digitale camera kan lenen, want net als de auto heb ik over het algemeen volgens de huidige maatschappij antieke spullen dus alleen een analoge camera

groetjes van het baasje van Wolfje
Citaat van: Keesjan op 26-03-2006 22:06:44
welkom wolfje (en baasje),

Een rode 850 glt sedan, heel mooi!! Ik kan me nog goed herinneren dat ik bij een verkeersongeval langs kwam, zo rond de periode dat de 850 op de markt was gekomen. Er stond een fonkelnieuwe rode 850GLT in het gras geparkeerd vlak bij de plek waar de wrakken stonden. Ik kon m'n ogen er niet vanaf houden. Mijn besluit stond vast, zo een moest er ooit komen.
Het is dan wel een S70 geworden, maar dat telt ook  :). Ik kan me jouw gevoel dus goed voorstellen.
Laat hem maar eens zien hier !!

The Saint

Citaat van: wolfje850 op 26-03-2006 21:27:27
Eindelijk een fan-club van ware autoliefhebbers gevonden. toevallig las ik tijdens de zwemles van mijn dochter in een autoblad over jullie bestaan.

Toeval bestaat niet  ;)

Mooi verhaal, welkom hier Wolfje!
No shirt no shoes, no pinball