Problemen

Gestart door micha, 08-12-2002 14:00:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

micha

Gisteren is mijn T5 gechipt. Gisteren avond natuurlijk testen, en het ging niet naar mijn zin. In zijn 5 begon te de auto bij volgas te sputteren. Net of de wielen begonnen te spinnen, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk, want bij 190km/h gebeurde dit ook. Wat kan het zijn? Het leek ook wel een beetje op het effect dat je krijgt als ie in de begrensing schiet. In ieder geval maak ik me zorgen! Help. Alvast bedankt.
p.s. het gaat wel HARD!!! Als ik in zijn 5 bij 130km/h het gas intrap is het net of ik in zijn 3 70km/h rijd.

Johann

#1
Ik heb datzelfde ook met mijn 850 maar ik heb ook een flauw vermoeden dat het met 't koude weer wel eens te gek zou kunnen gaan.
Ik denk dat binnenkort nog naar RICA ga en dan zal ik 't wel vragen.
Als je er geen vertouwen in hebt moet je gewoon terug gaan natuurlijk.
Het kan ook een brandstof of ontstekings probleem zijn, volgens mij kan sputteren een teveel aan brandstof zijn of dat de bougietjes niet lekker me doen.

micha

#2
Aan de bougies zal het denk ik niet liggen, dus ik ga morgen maar even terug.

Mellow_yellow

#3
Je zou eventueel bougies kunnen nemen die een tikkie 'kouder' zijn dan de huidige.

denkweb

#4
Kun je de auto vannacht dan niet beter buiten laten staan? Wedden dat je dan koude bougies hebt  ;D ;D ;D ;D

Succes in ieder geval!

micha

#5
Bougies heeft inderdaad veel geholpen, nu de rotor en de verdeelkap nog....  ik hoop dat het dan weg is.