Tips en truuks inbouwen Cruise Control 850 GLE `94 2.5i 10V

Gestart door Jak, 09-05-2006 00:43:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gerardgrobben

leuk topic...

vraagje, mn cc werkt perfet, maar het duurt bijna 5 seconden voordattie het doet.. is dat ding zo sloom, of heb ik ergens iets van lekkage?
tuba or not tuba, that's the question

-D©©©L-

Citaat van: gerardgrobben op 09-03-2008 18:45:43
leuk topic...

vraagje, mn cc werkt perfet, maar het duurt bijna 5 seconden voordattie het doet.. is dat ding zo sloom, of heb ik ergens iets van lekkage?

Knopje vasthouden tot je voelt dat ie het pedaal overneemt.

Jaco S

Ik heb nog klein vraagje over de cruise control

Ik heb een 9-95 850 volgens mij 1996 model.....had gebeld naar de dealer daar zeiden ze dat het 515,- ging kosten ofzo omdat de software zo duur is.
maar lees ook veel dat de software er al op staat of iets iemand een idee??

simmz

ik heb ook een vraagje...

Mijn cruisecontroll deed het prima alleen moest je het schakelaartje met 5 handen tegelijk indrukken... en nu doetie het helemaal niet meer.... ;(

Heeft iemand nog ergens een schakelaartje liggen dat hij of zij voor een schappelijk prijsje wegdoet???

(heb deze ook al in de gezocht rubriek geplaatst...)

Alvast bedankt!
every man dies, not every man really lives

The Duck

Is dit alles hetzelfde aangesloten bij een V70 classic uit 1997? Wie heeft het al eens ingebouwd bij een V70 classic?  ;D
Volvo V70 2.5 T - zwart - 1997

Racing is the only circus where the clowns pay the bills

Enno

Kan me niet voorstellen dat je die moet "aanzetten" via OBD. De componenten lijken hetzelfde....zou dus gewoon moeten werken, of ik moet me vergissen...

thuur

Citaat van: The Duck op 28-04-2008 12:15:02
Is dit alles hetzelfde aangesloten bij een V70 classic uit 1997? Wie heeft het al eens ingebouwd bij een V70 classic?  ;D

Het verschil is dat je een software update nodig hebt om de CC aan de klets te krijgen. Ik dacht 200+ euro..


Gr ;)

Volvo 850 Eindhoven

#52
goede middag,

ik heb eens even een vraag, heb kabeltjes inmiddels gevonden :P maar hoe moet ik die schakelaars monteren die gaten voor de koppeling en rem moeten ze volgens mij op 1 of andere manier in vast gezet worden. krijg te schakelaar er wel in maar als ik hem los laat is hij er weer uit. ik dacht miss moet ik hem draaie om hem vast te krijgen. maar durf er niet met te veel kracht aan te draaie iemand een idee of moet ik ze anders vast zetten

iemand miss een foto er van of toevoeging op de al uitstekende omschrijving??? :eusa_dance:.


(helaas kan ik daarna toch niet verder heb weer een onderdeeljte niet:S)
koppelstukje voor de slangen die in het midden kunnen bij mij maar 3 slangen in, dus ik vermoed dat het voor een automaat bedoelt was. er is nu namelijk geen ruimte voor dat slangetje vannaf de pomp.  zie foto


dus als iemand die nog heeft liggen voor mij :D (en morgen tijd heeft dat ik ze kan ophalen)
Volvo S70R (silver snail) geexporteerd naar Duitsland
hier voor een BMW f650GS 800cc special edition in de plaats gekomen.

The Duck

Citaat van: thuur op 30-04-2008 16:40:08
Citaat van: The Duck op 28-04-2008 12:15:02
Is dit alles hetzelfde aangesloten bij een V70 classic uit 1997? Wie heeft het al eens ingebouwd bij een V70 classic?  ;D

Het verschil is dat je een software update nodig hebt om de CC aan de klets te krijgen. Ik dacht 200+ euro..


Gr ;)

Volgens mij is dat pas bij de latere V70's en niet bij de classic. Of ik moet me heel sterk vergissen.  :eusa_shifty:
Volvo V70 2.5 T - zwart - 1997

Racing is the only circus where the clowns pay the bills

thuur

Citaat van: The Duck op 02-05-2008 13:52:44
Citaat van: thuur op 30-04-2008 16:40:08
Citaat van: The Duck op 28-04-2008 12:15:02
Is dit alles hetzelfde aangesloten bij een V70 classic uit 1997? Wie heeft het al eens ingebouwd bij een V70 classic?  ;D

Het verschil is dat je een software update nodig hebt om de CC aan de klets te krijgen. Ik dacht 200+ euro..


Gr ;)

Volgens mij is dat pas bij de latere V70's en niet bij de classic. Of ik moet me heel sterk vergissen.  :eusa_shifty:

Boordcomputer en CC upgrade op een V70 classic ('97-2000) vereisen een software update. Ik dacht van de klokkenwinkel.


Gr ;)

The Duck

Hebben we hier al mensen die dat zelf kunnen of zijn we aangewezen op de dure dealer grapjes :-)
Volvo V70 2.5 T - zwart - 1997

Racing is the only circus where the clowns pay the bills

The Duck

Om het dan maar duidelijk te maken voor iedereen. De V70 classi van 1997 en 1998 hebben geen software update nodig voor cruisecontrol. In 1999 is er een nieuwe chip gekomen en die heeft het wel nodig. Inmiddels werkt de cruisecontrol perfect. Bedankt voor het meedenken.
Volvo V70 2.5 T - zwart - 1997

Racing is the only circus where the clowns pay the bills

FranKTM

het "pinnetje" wordt daar het pinnetje op je vacuumschakelaar mee bedoeld?

arjan_de_jong

Vandaag een complete set op de sloop gevonden. Wilde dit al hebben vanaf de aankoop. (eigenlijk het enige wat ik miste aan deze auto)

Omdat ik de laatse was heb ik het hele setje mee mogen nemen voor 15 euro ;D

Binnen kort maar eens inbouwen.

Mijn vader wilde dit eigenlijk ook op zijn V70 classic uit 2000 maar die heeft dus een software upgrade nodig. Zoal eerder gevraagt, Weet iemand hier nog een goedkoop adres voor want het was geloof ik best een duur geintje bij de volvo dealer.

arjan_de_jong

Onder de accu zat bij mij dus de LPG verdamper.

Heb de stekker velengt en het pompje tussen de koplamp en de accu kunnen plaatsen. dit gaat allemaal net

Ik mis enkel nog het voetje van het balgje. ga zo even terug naar de sloop.