Motorgekken ?!?!?!?!

Gestart door Paco, 06-03-2003 00:34:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mellow_yellow

#45
Da's toevallig, de neef van mij vrouw kwam afgelopen zaterdag zijn spiksplinternieuwe 748 Sport laten zien! Wauw, mooie bike in het knalrood.  8)

HaRdCoRe-WeZ

#46
En dat geluid...open Termingoni's...*zwijmel*  :P

Paco

Tjsakka!!!!!!!!!!
Eindelijk een piccie geschoten!

;D ;D ;D ;D ;D


Hans Duiven

#48
Weet je hoe ze die in mijn 'vak' noemen?
Donorcycles  >:(

Hans (Ambupleeg en die ieder motorrijder wel een VRO-1 en -2 cursus wil aanbevelen.)

Voor de mensen die gelijk beginnen te gillen: Ik ben zelf ook motorrijder.  ;D

trap

Gafter...
wat een lelijke fiets..




*in gewone mensen taal, Jezus wat een gave bike :)*
Het verstand komt samen met de Volvo! Met de jaren!

PieT111

Citaat van: Hans_D op 24-05-2003 22:22:52
Weet je hoe ze die in mijn 'vak' noemen?
Donorcycles  >:(

Goeiendag ...............die is behoorlijk confronterend :o
Busje komt zo!

Paco

#51
tja...  >:( >:( >:(

ik noem het een [size=48]dikke frikandel[/size]  ;D

HaRdCoRe-WeZ

#52
Wat een gaaf ding *kwijl* mijn dreambike...!!!  :o :P ;D

Paco

#53
topic was al weer ver gezakt en als fanatic motorrijder kan dat natuurlijk niet op het off-topic gedeelte ! ! !

Dan maar even een foto van mijn inmiddels aangepaste motor... de Troy-Bayliss replica van de World SuperBikes 2002!

p.s. hand-made


Joris_Scholte

Het hele jaar de R in de maand

Pim_V70T5

#55
een echte vette superbike, zou wat minder stickers doen of je moet klaverbladen wel heel plat kunnen nemen zodat iedereen denkt dat je aan het trainen bent voor de volgende WK race.

Laat je kaal afgesleten "kniekappen" maar eens zien.

IK heb zelf jarenlang enduro's gereden ook wedstrijden (altijd poedelprijs) maar kan helaas niet meer ivm blessure.
sneller dan een nieuwe V70R

Paco

#56
Als ik in apeldoorn ben zal ik een foto maken van de kneesliders... links ben ik verloren, maar daar is inmiddels het pak al ingesleten... foto's volgen! Ben geen show-rider  ;D (beetje dan)

En voor de filmpjes van de klaverbladen zie mijn website (huisje!!)

voorproefje; http://cambridge.shacknet.nu/fugen/fotos/filmpjes/116-1629_MVI.AVI
Mon amis avec le R6 !


Zijn niet veel meer te vinden op het klaverblad ivm de vele valpartijen die zich hebben voorgedaan op klaverblad apeldoorn en hoevelaken. Ik heb geen zin om er ook zo bij te liggen en de rest van mijn leven in een stoel te moeten zitten. Volgend seizoen ligt in de planning toms-cursus plus vrijrijden/circuittraining zandvoort.

Nog meer fanatiekelingen hier op het forum?

ed

Paco,  Ziet er heel erg gaaf uit!

Voor wat betreft het circuitrijden: DOEN
Ik heb ook heel lang gek gedaan op de openbare weg. Wel met het nodige verstand, en uiteraard ook geluk is het altijd goed gegaan.
In 2000 ben ik gaan circuitrijden. TOMS cursus (kun je gelijk je licentie halen, hoeft alleen even af te rekenen, en veel circuit dagen.
Dat is in één woord geweldig! Sindsdien hoef ik ook niet zo nodig meer op straat te rijden met de motor (heb VTR1000 ook verkocht inmiddels). Dacht altijd dat ik wel redelijk hard reed op straat, maar op het circuit kan je echt je grenzen verleggen. Hard rijden op straat is dan opeens ook niet leuk meer.
Overigens is een dag circuitrijden veel leuker dan de TOMS cursus. Het enige echt leuke waren de sprints. MEt 4 motoren op een rijtje, en dan wie het eerste door de tarzanbocht durft. Is welleuk als je een fireblade, TL1000R en een blackbird met 164 pk tot 4x toe te snel af bent!
Veel plezier met je circuitdagen, en laat even weten wanneer de TOMS cursus is.

850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Paco

#58
He Ed,

de TOMS cursus is net geweest, 25 augustus. Ik was toen met vakantie (met de 850 uiteraard)... kan niet alles hebben  ;D
Dit was de laatste van het seizoen helaas. April 2004 zal de eerst volgende zijn zoiets. Vandaar dat ik er volgend seizoen mee ga beginnen.
Van het weekend uiteraard naar de SuperBikes op Assen!

Maar heb jij nu een circuitfiets gekocht dan? Zo ja.. details!!!

Paco

Citaat van: Pim_V70T5 op 04-09-2003 16:12:23

Laat je kaal afgesleten "kniekappen" maar eens zien.


Ik was bezig met de camera dus heb meteen een foto geschoten!