Na accu leeg tank leeg!

Gestart door Junior, 05-07-2006 15:15:57

Vorige topic - Volgende topic

Junior

Citaat van: Ludo op 25-07-2006 23:30:40
Citaat van: mehn op 25-07-2006 11:44:48Dat stekkertje moet in gaatje A7 en dan kun je foutcodes uitlezen en resetten.
én functies testen natuurlijk.  ;)

als je het plugje dus in A7 stopt en 3x op het knopje drukt, gaan de snelheidsmeter en toerenteller recht naar boven wijzen. (12 uur)
de watertemp meter gaat net vóór het rode vlakje staan, en de brandstofmeter gaat op half staan.
Fantastisch Alles werkt zoals jij dat beschrijft, klasse.

De meters doen het allemaal prima

Junior

Ok 1x drukken in A7 geeft 3-2-1 gelezen gereset (5x bla bla) gestart en nog een keer gelezen weer 3-2-1 het lampje blijft constant aan en je ziet hem af en toe beter oplichten.

Ook gaat de tempmeter op het midden staan als het stekkertje A7 "drin"  zit.

Ik heb ook het kontaktslot even  losgehaald, kheb eraan gerommeld maar dit maakt geen verschil.

Ik denk toch dat er ergens een aarddraadje los zit, want nog steeds als de wagen gaat rollen dan gaat de temp meter op normaal en het service-lampie branden.

Khoop dat jullie mij nog kunnen volgen met al die nerveuze berichtjes :-[ :-[

obd 1 codes heb ik gevonden via het forum: http://www.denkweb.com/foutcodes_OBD1.pdf

B0nkolok kijkt en denkt inmiddels ook mee en hij houdt vol dat het de kontaktschakelaar is

Greetz Tijn

Junior

:'( :'( I give up  :'( :'(

Alles gecontroleerd, ik ben zelfs naar de Volvo garage geweest en die vonden het ook erg vreemd.
Ik denk dat ik maar een klokhuis van de sloop ga halen. Iemand wilde het oude meterhuisje hebben om door te meten als ik een andere heb mag ie em hebben.

Wat denk je, onderweg naar de super ROOK onder het dashboard vandaan  :o :o wat later stoom bleek te zijn, Verwarmings-radiateur lek. Wegenwacht gebeld, die heeft een lusje gemaakt tussen de in en uitgang van het motorblok. Voor de herfst nog even een radiateurtje vervangen. Een lastig klusje denk ik.

gr.....