rs4 schijven

Gestart door nico1, 05-11-2006 01:11:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

JCviggen

Je kan ook van die leuke geperforeerde porsche schijven gebruiken  :eusa_whistle:  (gaan wel om de haverklap doorbarsten)
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

animalT5R

ach joh,maakt niet uit hoe het remt,als het er maar goed uitziet  ::)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Turbobiker

Citaat van: nico1 op 07-11-2006 20:54:04
zou het wel jammer vinden als ik andere avoorschijven moet nemen , dan heb ik achter met gaten en voor dan niet, en dat staat niet echt mooi denk.

Precies zoals Animal zegt... ::)

Ik denk dat de functie toch boven het uiterlijk te prefereren is. Dan maar een keer andere schijven achter. En als je zelf in de wagen zit zie je er niet veel van...
De Tussenpaus

Eugene

Citaat van: nico1 op 07-11-2006 20:50:08
dus gewoon gaan voor 993 met R schijven van s60 r of maakt dat niet uit.

Of een setje AP, of Stoptech, of WP Pro, of Wilwood.....

Porschekit is by far de goedkoopste BBK, ook qua reserve/vervangingsonderdelen.

If it's not blown, it sucks...

Lindert Bogers

Kan je wel vertellen dat de AP remmen die ik heb heel goed zijn, maar erg duur !

En makkelijk te monteren  ;)

jeroenh

#35
Citaat van: Johann op 07-11-2006 20:39:13
Alles is pas te maken maar de 996 monoblok komt niet mooi uit. Met een 18" officiele ET46 Pegasus heb je een spacer van minimaal 3 mm nodig. De nepper is ET43 zou je misschien vrijloop hebben mits deze verder binnenin dezelfde maten heeft als de officiele Peg.

De klauw welke 100% past is die van de 993TT

Even een vraag over de letters TT achter de 993 aanduiding.
Heb je het dan over de klauwen die van een Porsche 993 TURBO afkomen, of passen de non-turbo remklauwen van een 993 ook 1 op 1  op een V70? (met die brackets van IPD).
C70 cabrio T5   
P1800S   
Amazone 120- B18

Eugene

Gaat om de 993 Twin Turbo klauwen. De non turbo had minder grote schijven, en dus ook minder grote klauwen

If it's not blown, it sucks...