WernerC70

Gestart door WernerC70, 05-11-2006 17:39:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

WernerC70

Hallo, hierbij stel ik mijzelf voor:
ik ben Werner en heb sinds september een Volvo C70 2.3 T5. De C70 is uit 1998 en heb hem gekocht met 149.000km op de teller. Het is een automaat met leer/alcantara interieur en dolby surround audio.

De vorige eigenaar had al wat upgrades gedaan zoals: Xenon-verlichting, Simons uitlaat, Chip.

De tweede dag dat ik hem had gelijk naar European Tuning geweest en een nieuwe gril en koplampen met knippers gekocht.

Hier wat foto,s:




Alleen heb ik nog een probleem, er komt namelijk olie uit het "gaatje" op het kleppendeksel.
Ik heb de olieafscheider al gecontroleerd, deze was redelijk schoon.
Ben al bij Marc van ET geweest, lucht er op gezet niks te vinden. Aangezien ik er toch was gelijk maar een K&N kit erop gezet.

De dealer zegt dat een ontluchtingsopening is en dat ik deze gewoon dicht moet maken.
Hier een foto ervan:


Als iemand dit weet hoor ik het graag.

Verder hoop ik hier nog veel info op te doen.

Groet
Werner

Turbobiker

Welkom Werner, mooie wagen!

Nog andere plannen? ::)
De Tussenpaus

WernerC70

Ja, maar ik wil eerst alle problemen oplossen. Vrijdag de 17e word de aandrijfashoes vervangen. Heb nog een alarmstoring, een aircostoring.
ABS/TRACS heb ik ook al moeten solderen.

Maar als dat gedaan word wil ik er als eerste een remmen upgrade.

Oja, er zit ook een BlowOff valve op.

De C70 is gechipt, hij is echt vet snel, maar ik wil hem eerst op een vermogensbank hebben om te weten hoeveel PK/Nm hij nu heeft.


Turbobiker

Citaat van: WernerC70 op 05-11-2006 17:53:35
De C70 is gechipt, hij is echt vet snel, maar ik wil hem eerst op een vermogensbank hebben om te weten hoeveel PK/Nm hij nu heeft.


Wie heeft 'm gechipt? (vermogen is redelijk simpel te achterhalen, gewoon op de website van de chipperd kijken. Afwijkingen zullen heel klein zijn ;) )
De Tussenpaus

WernerC70

De vorige eigenaar heeft een eigen tunings shop (Atec Tuning), de chip komt van Superchips. Deze is niet de standaard die ze gebruiken, maar speciaal voor hem geschreven. Schatting is 300 PK.

Esveldt

Superchips??!!

Is dat niet van Lay's? :eusa_shifty:


Welkom!!! Mooie bak hoor!

Frans Harkema

Citaat van: Esveldt op 05-11-2006 21:33:05
Superchips??!!

Is dat niet van Lay's? :eusa_shifty:

Snuggere!


;D

Eugene

Mooie auto 8)

Welkom op het forum

If it's not blown, it sucks...

llinssen

En weer een C70 rijder erbij!  :eusa_clap:

Mooie auto!
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

WernerC70

Bedankt voor het warme onthaal  :eusa_clap: