Humor!

Gestart door SIPS Master, 12-08-2006 19:39:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joris_Scholte

#15
Citaat van: Emiel op 19-08-2006 19:32:42
Citaat van: Joris_Scholte op 19-08-2006 19:15:24
Het lijkt mij misschien niet de bedoeling om de dagelijkse Fokke & Sukke hier neer te zetten....? ::)
Vind ze wel leuk, daar niet van.

Leg uit....

Omdat het wel lijkt (let op, ik zeg lijkt) dat de dagelijks verse Fokke & Sukke van www.foksuk.nl hier dagelijks gepost wordt. Maakt mij niet verder niet uit, maar het viel me zo een beetje op. Ik kan me natuurlijk ook gigantisch vergissen.....
Het hele jaar de R in de maand

BenC70ES

Ik ben misschien de enige maar grappig vind ik ze in elk geval niet...  ::)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

JCviggen

Nothing beats Gummbah  8)















Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Reitse


SIPS Master

Up the Irons!

Reitse


ReemGLE

#21
Deze gozer is ook echt geweldig! kende hem al een tijdje maar werd weer eens tijd om hem in de groep te gooien. nu we het er toch over hebben.

Klik!

Bij het opzoeken van het filmpje kwam ik ook deze nog tegen...

Ook grappig..
Als je haar maar goed zit zal ik maar zeggen!

RonnieDuck

Citaat van: Joris_Scholte op 19-08-2006 19:15:24
Het lijkt mij misschien niet de bedoeling om de dagelijkse Fokke & Sukke hier neer te zetten....? ::)
Vind ze wel leuk, daar niet van.

Joris je zit verkeerd, dit is het humor topic,..dus humor moet je hier plaatsen, niet waaraan jij je ergert. Nu zijn we die leuke fokke en sukke kwijt,...zonde!

VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Ben

#23
Joris heeft wel gelijk. Op F&S zit gewoon copyright. Dat kun je niet zomaar verspreiden.
En als je ze toch elke dag wilt zien, kijk je even op de de site van het NRC :-) of je stelt het als standaard in op de google startpagina.



Mod edit: URL hersteld

RonnieDuck

Dus als ik het goed begrijp mag je hier wel humor plaatsen alleen niet elke dag?
Ik heb geen idee waar die fokke en sukke vandaan komen maar ik vond ze wel degelijk met humor te maken en zeer zeker op zijn plek in dit topic!!! Als die opmerking niet geplaatst was, stonden ze er nog steeds,..hadden we nog steeds kunnen lachen,.... maar goed het zal wel aan mij liggen.

Ik stel voor om aan het onderwerp toetevoegen dat mensen zonder humor niet mogen kijken,... dan had ik nog fokke en sukke kunnen lezen,.. ff goede vrienden.

;)
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

animalT5R

Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Derks

Fokke en sukke rules!!!


(ook elke dag)


gr derks

M a r c

Gewoon hier kijken dan:

www.foksuk.nl
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Joris_Scholte

Citaat van: RonnieDuck op 20-08-2006 11:31:21
Citaat van: Joris_Scholte op 19-08-2006 19:15:24
Het lijkt mij misschien niet de bedoeling om de dagelijkse Fokke & Sukke hier neer te zetten....? ::)
Vind ze wel leuk, daar niet van.
Joris je zit verkeerd, dit is het humor topic,..dus humor moet je hier plaatsen, niet waaraan jij je ergert. Nu zijn we die leuke fokke en sukke kwijt,...zonde!
Ik eger me nergens aan, daat doe ik wel in dat andere topic.
Vwb je dagelijkse portie F&S:
Citaat van: M a r c op 20-08-2006 12:30:49
Gewoon hier kijken dan:

www.foksuk.nl

Citaat van: Ben XC70 op 20-08-2006 11:58:21
Joris heeft wel gelijk. Op F&S zit gewoon copyright. Dat kun je niet zomaar verspreiden.
En als je ze toch elke dag wilt zien, kijk je even op de de site van het NRC :-) of je stelt het als standaard in op de google startpagina.
Dat leek mij dus ook. Blij dat ik daar niet alleen in sta.
Het hele jaar de R in de maand

fearless

Citaat van: M a r c op 20-08-2006 12:30:49
Gewoon hier kijken dan:

www.foksuk.nl

Precies, want ik durf ze niet meer te plaatsen.  ;D