De Grote Beurt

Gestart door Vertigo, 11-11-2005 23:30:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SIPS Master

Het programma zorgt altijd weer voor verhitte gemoederen hier.... ;D
Up the Irons!

Joris_Scholte

Persoonlijk vind ik dat er maar één soort auto de General Lee outfit mag dragen, en dat is een Charger. De echte dus hè, niet dat nieuwe (vierdeurs) hok van Dodge.
En voor wat die 850 in DGB betreft, http://www.korrelatie.nl/content/html/17.asp, voor als je er over wilt praten.
Het hele jaar de R in de maand

Johann

Citaat van: Joris_Scholte op 12-11-2005 13:38:43
Persoonlijk vind ik dat er maar één soort auto de General Lee outfit mag dragen, en dat is een Charger. De echte dus hè, niet dat nieuwe (vierdeurs) hok van Dodge.
En voor wat die 850 in DGB betreft, http://www.korrelatie.nl/content/html/17.asp, voor als je er over wilt praten.

Tsja..








Edwin

YIIIIIIIIIIIIIIIHHAAAAAAAAAAAA

Ik snap alleen niet wat iedereen nou toch zit te zeiken is toch lachen man, liever iemand die met zijn 850 een keer wat leuks doet, dan al die saaie sokken die er ook een hebben maar liever in een Ford Mondeo of ander hok rond zouden rijden! Zo heel veel bestuurders die ook 850 idolaat zijn, zijn er niet hoor! (of heb ik nou mensen uit hun droom gehaald?)  ;)

Mijn T-5 mogen ze ook wel pimpen hoor, met 21" spinners en een 15.000Watt stereo!

@ The Saint: RETEgoeie foto's man!!  ;D

gr. Edwin.  8)

Walter

dit is de echte  ;D


Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Rudi

Citaat van: The Saint op 12-11-2005 09:49:00

De auto's zijn natuurlijk bijzaak. Alle downgrading  ;D lijkt ook op elkaar. Met dezelfde catalogus in de hand en gebrek aan fantasie komt het allemaal neer op hetzelfde: brede sloffen, lichtmetaal, spuitwerk, leer, DVD, uitlaatje, spoilertje blablablablabla... :(


En vergeet de parkeersensors niet,want dat inparkeren is zo moeilijk ;D
Dr.Go-Fast...

Rudi

Citaat van: VolvoMafia op 12-11-2005 14:18:58
dit is de echte  ;D



Het blijft een prachtauto,heb nou seizoen1 op dvd 8) nostalgie met een hoofdletter N :P
Dr.Go-Fast...

animalT5R

Weten we wel zeker dat het een 850 is....gezien het feit dat DGB alleen nog recente bouwjaren auto's gebruikt(had ik gelezen in de veronica gids)
Denk zelf dat het een s/v70 zal zijn.
J
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Walter

Citaat van: Rudi op 12-11-2005 14:33:18
Citaat van: VolvoMafia op 12-11-2005 14:18:58
dit is de echte  ;D


Het blijft een prachtauto,heb nou seizoen1 op dvd 8) nostalgie met een hoofdletter N :P

jeugdsentiment...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Peth©oni

't schijnt wel dat de gasten van West-coast customs aan het werk gaan volgende week, omdat ze zijn voor een beursje.....

M a r c



Dat zijn enkele wagens uit het programma Rides! SUPER! Die wagen links is een Camaro SS die ze volgens mij voor de presentator van Fear Factor hebben gemaakt. Als je die kerels aan het werk ziet  :o  Dat is wel even iets anders dan de mensen van DGB.....

@Pethconi:  als de kerels van West Coast Customs zich gaan ontfermen over de 850 zou het toch nog wel eens goed kunnen komen.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

BenC70ES

Citaat van: Peth©oni op 12-11-2005 16:38:25
't schijnt wel dat de gasten van West-coast customs aan het werk gaan volgende week, omdat ze zijn voor een beursje.....


Die zitten op dit moment op de International Tuning Show in Mechelen (België)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

elianmars

Citaat van: Rayman op 12-11-2005 10:37:18

Jorinde; ziet er aardig uit...Maar als ze die mond opentrekt...




Precies de goede woorden! :P

Sem

Citaat van: animalT5R op 12-11-2005 14:50:00
Weten we wel zeker dat het een 850 is....gezien het feit dat DGB alleen nog recente bouwjaren auto's gebruikt(had ik gelezen in de veronica gids)
Denk zelf dat het een s/v70 zal zijn.
J

Het is echt een 850 en geen S/V70! Eéntje van het eerste type. (we hebben m al gezien in de voorstukjes...!!)
Wat de bouwjaren betreft..., die Renault Clitto was toch ook een oud beestje dacht ik zo..??

Spin!

Ik ben wel benieuwd wat ze er van maken... als ze zoiets bij mijn wagentje doen lig ik een half jaar aan de hartbewaking, maar bij een ander ( bij een ander mag alles ) ben ik wel benieuwd naar het resultaat. Lach me dood als het een clublid is, als die dit leest durft ie zich niet meer te vertonen!

www.vm-parts.nl