De Grote Beurt

Gestart door Vertigo, 11-11-2005 23:30:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Turbobiker

Is het nu niet een beetje gemeen het zo op de man (vrouw) te spelen. Die Jorinde doet ook maar haar best, en als je het niets vindt, dan zet je die TV toch gewoon uit.

Zal je zien, straks gaan ze een programma over auto clubs maken, met Jorinde: 'na enig research hebben we besloten de Volvo 850 club niet te selecteren'.
De Tussenpaus

animalT5R

Citaat van: Turbobiker op 15-11-2005 12:16:43
Zal je zien, straks gaan ze een programma over auto clubs maken, met Jorinde: 'na enig research hebben we besloten de Volvo 850 club niet te selecteren'.
;D ;D ;D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Rudy-M

Citaat van: Edwin op 14-11-2005 19:23:20
Citaat van: Spin op 13-11-2005 09:34:55
... als ze zoiets bij mijn wagentje doen lig ik een half jaar aan de hartbewaking,.....

Pffff, stel je niet aan man, tis maar een stuk blik hoor!  ;D

gr. Edwin.  8)

Ook als ze dit doen? >klik<
*NIET* klikken als je hartproblemen hebt...

M a r c

Citaat van: Turbobiker op 15-11-2005 12:16:43
Is het nu niet een beetje gemeen het zo op de man (vrouw) te spelen. Die Jorinde doet ook maar haar best, en als je het niets vindt, dan zet je die TV toch gewoon uit.

Zal je zien, straks gaan ze een programma over auto clubs maken, met Jorinde: 'na enig research hebben we besloten de Volvo 850 club niet te selecteren'.

Ho ho ho, alleen het forum dan niet he!  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

M a r c

#49
Citaat van: Rudy-M op 15-11-2005 16:20:43
Citaat van: Edwin op 14-11-2005 19:23:20
Citaat van: Spin op 13-11-2005 09:34:55
... als ze zoiets bij mijn wagentje doen lig ik een half jaar aan de hartbewaking,.....

Pffff, stel je niet aan man, tis maar een stuk blik hoor!  ;D

gr. Edwin.  8)

Ook als ze dit doen? >klik<
*NIET* klikken als je hartproblemen hebt...

Is alleen een S70.... maar goed. Hij is wel lelijk!!!!!!!! Maar wat wil je ook, de firma die deze wagen onder handen heeft genomen doet normaal alleen Rovers "tunen" (ahum).
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Walter

Citaat van: MH op 15-11-2005 17:25:58
Is alleen een S70.... maar goed. Hij is wel lelijk!!!!!!!! Maar wat wil je ook, de firma die deze wagen onder handen heeft genomen doet normaal alleen Rovers "tunen" (ahum).

daar hebben ze andere woorden voor MH...

Maar wat maf is, er staat alleen eigen foto's maar er is wat gefotosjopt tussen te vinden... en heel veel wat her en der op i-net staat...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

The Driver

De grote beurt. Tja, ik heb de indruk dat het ook een stel prutsers bij elkaar zijn. Dan nemen ze kleuren als fel oranje en lichtblauw bij elkaar. Hun argument: Dat steekt mooi tegen elkaar af. Normale mensen zien meteen dat die bende hardstikke vloekt.

Die mannen van West Coast Customs, dat zijn wel vakmannen. Ik ben ook niet echt fan van hun creaties, maar ze leveren wel vakwerk!

Hen3

Citaat van: 850idol op 14-11-2005 21:11:07
Het enige stukje vlees dat ze niet moet bewegen zit vlak onder d'r neus ;)

Haar snor  ???




;D

fearless

Vanavond is het dan zover.


Wel allemaal kijken he.  ;D

Spin!

jajaja, video-recorder staat op scherp!...ho wacht eens even, stik het is 2005, we hebben geen videorecorder meer!!! :(

Dan maar gewoon kijken en huiveren,

@rudy-m, als ik mn auto zo terug krijg ga ik geweldig door het lint. Het enige wat ze aan mijn 850 mogen doen is spuiten in CY en titans eronder leggen. Blokje mogen ze trouwens ook wel gelijk aan een CY maken als ze dan toch bezig zijn.

www.vm-parts.nl

Johann

Ooooohhgodohgodohgod...

Waartoe deze waanzin al niet in staat is...

Ik zin nu achter mijn Mac op de zaak naar Top Gear te kijken...
Zometeen dus de grote beurt.

Hoe?

Men neme een Dreambox, een netwerk, twee stukjes software met de naam DreamStreamX en VideoLanClient en voila!
Gewoon super strak beeld op je monitor 5 straten verderop!!! ;D


Emiel

Ik voel me niet zo lekkerrrr...... :-X

elianmars

Nou, ik heb net gezien wat ze met de 850 van plan zijn. Dat belooft niet veel goeds......

Alleen al de manier waarop ze met het interieur aan het smijten waren......  :-X :-X :-X

Vulk

Heeft er iemand foto's van het resultaat?

Sbv

Zit met de laptop op mijn knieen te kijken en eigenlijk wil ik het niet eens weten.

De tekening was al voldoende om een emmer kklaar te zetten brrrr
rrrrrrrr net een flits gezien