een lulverhaal of niet????

Gestart door petertje, 02-12-2006 18:02:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

-D©©©L-

Als we het dan toch hebben over on-line banden bestellen;
Ik heb mijn banden bij autobandenmarkt weer afbesteld.
Men belooft verzending na ontvangst van de betaling,
in de praktijk blijkt dat men ze pas gaan "aanvragen" bij hun leverancier op het moment dat de betaling binnen is. Of dit "aanvragen" hetzelfde is als bestellen, dat betwijfel ik. Ook geeft men geen uitlever datum, en men stelt de klant pas op de hoogte als het langer dan 30 dagen gaat duren.

Ik struikelde nog wel even over de website van De bandenconcurent, welke in het nabijgelegen en altijd pittoreske Ommen gevestigd zijn.
Kan ze dus makkelijk even ophalen en ter plekke afrekenen, ze zitten qua prijs niet gek en ik kan ze gewoon ff makkelijk telefonisch benaderen voor info en overleg.


HaRdCoRe-WeZ

Ik heb nu 2x banden besteld bij Autobandenmarkt.nl. Geen enkel probleem ondervonden.

De T1-R vind ik persoonlijk trouwens beter dan de T1-S, vooral bij nat wegdek.

-D©©©L-

Probeer dan maar eens een bestelling te annuleren bij autobandenmarkt.nl als je al betaald hebt en de levering uit blijft.
De manier waarop dat gaat, wordt een mens niet vrolijk van. Men drukt de afhandeling gewoon door !  >:(
En na een aantal telefoontjes komt de smoes "we wachten op een BIC en swift code". 
Onzin, want de betaling is gewoon via een Nederlands bankrekeningnummer van hun verlopen,
bovendien kan met die codes ook eenvoudig zelf opzoeken of gewoon even vragen via Email.
Telefonisch bereikbaarheid is een behoorlijk drama, hoewel je best netjes te woord gestaan wordt.

Ach, al doende leert men.  :eusa_shifty:

petertje

#18
nou ja in ieder geval, de banden zitten er nu om en het rijdt prima!
ik heb thuis altijd geleerd dat je eerst de oude moet opmaken voor dat je nieuw koopt.

ik ga nu gewoon lekker rijden en niet meer over zeuren!!!!!!! :)
wat mij betreft topic gesloten, banden zijn banden en als het er een beetje op lijkt gaan ze er gewoon onder :eusa_snooty:

bedankt voor de reacties! :-*
peter

Ludo

Citaat van: petertje op 10-12-2006 11:55:39
, banden zijn banden 
mm, ja en nee.  :evil:
maar goed, veel plezier en km ermee.
hou wel rekening met de snelheidsmeter, anders krijg je veel post uit Leeuwarden...  ;D


Citaat van: petertje op 10-12-2006 11:55:39
wat mij betreft topic gesloten,
dan moet je hieronder effe op drukken.

petertje

ik heb het snelheids verschil opgemeten (tomtom) het was ongeveer 8km en het is nu ongeveer 10km verschil dus nix om me zorgen over te maken.

:angel: :eusa_angel: :angel: :eusa_angel: en trouwens ik rij toch nooit te hard  :angel: :eusa_angel: :angel: :eusa_angel:
(tenminste dat vind ik zelf)

ik sluit het topic trouwens nog niet helemaal af, je weet maar nooit. :eusa_think: