BBK wat past wel en niet..

Gestart door Johann, 08-01-2007 16:41:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

BaRRaCuDa

Grappig he google translate ;D
Ze bakken er maar wat van, komen zelden goede vertalingen uit voort..

Martijn_B

...En toch snap je nu prima wat er bedoeld wordt ;)

Nougoed, mooie kit! Ben benieuwd naar de prijzen van Compbrake, 350mm is aardig aan de maat ook.
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

V70geRwin

Citaat van: BaRRaCuDa op 20-06-2013 15:43:31
Grappig he google translate ;D
Ze bakken er maar wat van, komen zelden goede vertalingen uit voort..

nee, bing
maar ik snap nu een stuk beter wat er bedoelt wordt  ;)

850 T5 Freak

350mm zullen weinig gaan nemen denk, kan je gelijk grotere wielen aanschaffen....mocht je die nog niet hebben  ;)
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Martijn_B

Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

michel88


BaRRaCuDa

Ik zal morgen nog een foto posten van FB, op die foto staan ze afgebeeld op een 850 met originele pegasus 18"

Het zijn 2 delige schijven (net als van AP), waarbij het demonteerbare center (bellhouse) bij de kit inbegrepen is.

850 T5 Freak

Past dat ja, ook met die brede bremboklauwen? Niet iedereen heeft al 18" pegs  ;)
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

BaRRaCuDa

Alle kiekjes op een rijtje:









Hoe groter de remschijf, des te meer ruimte krijg je voor de remklauw. Je komt namelijk hoger op de velgspaak uit, op het punt waar deze dunner is (in het geval van de Pegasus). Welliswaar ben je dan wel gebonden aan 18" But that aint a bad thing, now is it ;D

850 T5 Freak

Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

V70geRwin

Vet zo'n vol 18 inch wiel.
Welke schijven zijn dit?
Zal wel lekker happen, 330 Porsche set remt al als een dolle.

850 T5 Freak

ik vind knalrood toch wel wat gaver  :eusa_shifty:

BBK mogen wel opvallen  ;D
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

BaRRaCuDa

Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn de de R klauwen mooi vinden zoals ze zijn, zij het onopvallend. En als je achter R nu kan combineren met voor R dan is dat wel heel "clean" dan is het mooi een eenheid :)

Maar het was makkelijker en interessanter geweest als de normale R schijven gebruikt konden worden. Voor mij persoonlijk gaat hem dit niet worden.. Ik ga (ooit) voor HiSpec Monster 6 icm XC90 336mm schijven voor de vooras en achter 330mm S60R icm HiSpec Billet 4 :)

Prijs weet ik nog niet, maar in totaal verwacht ik niet veel verschil met de Porsche set vanwege de duurdere schijven. De brackets zelf zullen wel goedkoper zijn dan die belachelijk dure van IPD..


V70geRwin

Citaat van: BaRRaCuDa op 21-06-2013 13:50:39
Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn de de R klauwen mooi vinden zoals ze zijn, zij het onopvallend. En als je achter R nu kan combineren met voor R dan is dat wel heel "clean" dan is het mooi een eenheid :)

Maar het was makkelijker en interessanter geweest als de normale R schijven gebruikt konden worden. Voor mij persoonlijk gaat hem dit niet worden.. Ik ga (ooit) voor HiSpec Monster 6 icm XC90 336mm schijven voor de vooras en achter 330mm S60R icm HiSpec Billet 4 :)

Prijs weet ik nog niet, maar in totaal verwacht ik niet veel verschil met de Porsche set vanwege de duurdere schijven. De brackets zelf zullen wel goedkoper zijn dan die belachelijk dure van IPD..



brackets kan je ook bij yother bestellen hoor  ;)
de schijven van de s60r zijn koopjes voor 150 t stuk, korting via hooftman...
de porsche klauwen koop je ook voor weinig (ebay), lijkt me sterk als deze set dezelfde prijs zou hebben.

BaRRaCuDa

Dan is er eigenlijk geen voordeel boven de Porsche set lijkt me..