monique stelt zich voor

Gestart door monique, 24-01-2007 15:28:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elianmars

En toch ben jij begonnen over foto's van Monique, Lars..............  :eusa_naughty:

langeman

............"zucht"................ :angel:

t5karel

Volgens mij vreten die 3 kids haar op want ons Moniekje is in geen velden of wegen te bekennen ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

langeman

Citaat van: t5karel op 29-01-2007 17:14:43
Volgens mij vreten die 3 kids haar op want ons Moniekje is in geen velden of wegen te bekennen ;D.
/\   
                                                         ||
                                                         ||
                                                         ||

oei    mijn vrouw heeft de zelfde naam ......maar die heeft dr toch een pesthekel aan als ze het verkeerd schrijven !!!

t5karel

#34
Dit is Gronings voor monique ;D. ;).


Moniqueje, loopt niet zo lekker. Moniekje wel :P.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

monique

Jemig zeg bedankt dat ik zo welkom ben haha maar ik heb het inderdaad erg druk met mijn 3 kids en ik werk door de weeks op een apk station en in de weekenden werk ik ook nog in een discotheek dus sorry jongens en lars ik zal proberen er wat fotos bij te doen....

groetjes moniqueje...... :eusa_angel:

t5karel

Citaat van: monique op 04-02-2007 16:05:08
Jemig zeg bedankt dat ik zo welkom ben haha maar ik heb het inderdaad erg druk met mijn 3 kids en ik werk door de weeks op een apk station en in de weekenden werk ik ook nog in een discotheek dus sorry jongens en lars ik zal proberen er wat fotos bij te doen....

groetjes moniqueje...... :eusa_angel:
Altijd weer die Lars :evil:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

monique

wat ja een gedoe om er wat fotos op tezetten ja....pfff heb een zwaar weekend gehad anders ga ik er morgen wel even voorzitten of heeft iemand nog wat tips om het op een makkelijker manier tedoen..... ???

groetjes monique :P

jakobab3

wees gerust, ik weet het ook nog steeds niet ???

en ja, fotos kan je ook mailen?  ;D
paarden tand en vrouwen hand, mag nooit stilstaan

monique

ik zit nu achter mijn laptop dus kan niet via mijn space fotos uploaden, want zoveel geheugen heeft ie niet dus ik wacht tot de computer vrij is en ga ik daar morgen wel achter en probeer dan fotos er op tezetten als dat lukt he  :eusa_sick: hihi en je zei toch dat je ze kon mailen? maar goed ik doe mijn best en probeer er wat vaker te zijn ... 8)

nicky

 8)je ziet nu gast staan bij mij omdat ik me opnieuw heb aangemeld,waarom, ik had al een tijdje een andere email adres en gebruikte mijn oude nog die heb ik dus niet meer... :eusa_dance:

maar dat ging niet met inloggen op dit forum dus hallo ik ben erweer.... :-*
groetjes monique


Turbobiker

Hoi Monique.

Hadden we niet nog foto's van je wagen te goed?

;D
De Tussenpaus

nicky

ja weet ik maar ik weet niet hoe het is erg ingewikkeld hoe ze het uitleggen op de forum en met mijn laptop kan ik niet zo veel want ik wil ze op mijn space zetten maar de computer in de huis kamer is bezet :evil: zoals gewoonlijk....ik heb fotos genoeg....

groetjes monique

Claudia

Is heel simpel, hoor!

Je kopieert een foto....en plakt hem vervolgens tussen de volgende 'opdracht':

[img]

dan plak je hier je foto....

en dan doe je

[ slash (moet effe zo, maar je gebruikt / img, en dan weer zo'n ]

Klaaar!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

nicky

He bedankt probeer dat ff... ::)