Yes de 850 is er

Gestart door 850g3, 17-11-2004 22:59:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

850g3

Klopt, zijn erg dof, ik denk dat ik er maar v70 lampen op zet, past denk mooier in het geheel.

b0nkolok

Ondanks de lichte tint binnen ook nog fraaie bekleding.
Proficiat en nog heel veel km's.!
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Spin!

welke delen wil je wit gaan spuiten? toch niet die 850 typerende bumperstrips hé? Verder supermooi! Een R spoiler onder de neus icm titans is erg mooi, ooit eentje uit Italie zo gezien!

www.vm-parts.nl

The Saint

Mooi hoor, gefeliciteerd Rmee!

The Saint, die de zwarte gasdop ook wit zou laten spuiten.
No shirt no shoes, no pinball

BenC70ES

Citaat van: The Saint op 05-06-2005 17:16:22
die de zwarte gasdop ook wit zou laten spuiten.
Dat zou ik ook doen, ik snap niet waarom ze in Nederland altijd (of toch heel veel) die gasdop gewoon door de carrosserie boren  :o ze kunnen hem toch mooi laten uitkomen onder de bumper bijv. naast de trekhaak...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

mathh

Citaat van: BenC70ES op 05-06-2005 17:47:26
Citaat van: The Saint op 05-06-2005 17:16:22
die de zwarte gasdop ook wit zou laten spuiten.
Dat zou ik ook doen, ik snap niet waarom ze in Nederland altijd (of toch heel veel) die gasdop gewoon door de carrosserie boren  :o ze kunnen hem toch mooi laten uitkomen onder de bumper bijv. naast de trekhaak...
Toch is er even over nagedacht:  hij staat mooi in lijn met de deurgrepen.
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

mehn

Ik zou wel eens een foto van die gastank willen zien  ::)
Staat ie links achterin?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

MarcoV

Ziet er nog keurig uit zeg!! Veel verslavende kilometers gewenst, Vanaf donderdag kan ik zelf genieten van dit fraaie 5 cil lawaaai. Dan krijg ik mijn S70 2.5T.
Mazzel,

MarcoV :P :P :P

elianmars

Citaat van: Spin op 05-06-2005 17:02:05
welke delen wil je wit gaan spuiten? toch niet die 850 typerende bumperstrips hé? Verder supermooi! Een R spoiler onder de neus icm titans is erg mooi, ooit eentje uit Italie zo gezien!

Idd, niet de bumperstrips en de stootstrips (laten) spuiten. Zonde!
Toen wij de wagen net hadden liepen er sommigen ook te zeuren dat ik 't moest laten spuiten.
Dacht 't niet..... ik vind dit juist zo mooi staan!

Volvo comfort

Hey welkom,

Een mooie wagen heb je en dat lichte interieur helemaal 8)

Ik heb zon idee dat de gas dop niet in de achterbumper geplaatst wordt ivm veiligheid omdat een bumper nou eenmaal vaak geraakt wordt bij een ongeluk :(

veel veilge km toegewenst ,

gr Koos

850g3

De gasdop wit inderdaad en de handvaten (als het mogelijk is) en de strip boven het nummerbord, maar moet ik nog effe over nadenken of het wel zo mooi is als ik denk. Maar ik wil er sowieso titanium kleurige velgen onder inderdaad, i.c.m. wit lijkt me dat wel geslaagd!

@ Mehn: De gastank zit op de plaats van het reservewiel, zal er morgen een foto van maken.

mehn

Citaat van: 850g3 op 05-06-2005 21:48:05
@ Mehn: De gastank zit op de plaats van het reservewiel, zal er morgen een foto van maken.

Dan hoef je geen foto's te maken, daar zit die van mij ook  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

Ik begrijp alleen niet dat de vuldop midden op het achterscherm zit, als de tank op de plaats van het reservewiel ligt......... Zonde.

Maar als-ie wit gespoten wordt, valt-ie wel minder op  ;)

Oh ja, welkom hier natuurlijk. Was ik helemaal vergeten....... :-[

Peertje

Wat een mooie auto, 850g3.

Mooi wit is niet lelijk.
Hé? Geen banner meer?

Christiaan

Citaat van: elianmars op 05-06-2005 22:04:58
Ik begrijp alleen niet dat de vuldop midden op het achterscherm zit, als de tank op de plaats van het reservewiel ligt......... Zonde.

Maar als-ie wit gespoten wordt, valt-ie wel minder op  ;)

Oh ja, welkom hier natuurlijk. Was ik helemaal vergeten....... :-[

Nette auto 855G3..... ik zelf blijf wit een hele mooie kleur vinden voor een 850.
Ben momenteel verliefd aan het worden op een italiaanse schone in die kleur.
Vrees echter dat de ratio het zal winnen van mijn emoties.

@ elianmars: V.w.b. die vuldop, ik schat dat die bij een 90% van de estates van zeg tussen '94 en '97 aan die kant, op die hoogte in het zijscherm gemonteerd zit.
Ook bij mij is dat het geval.
Christiaan