Voorstellen

Gestart door Jimbo, 26-12-2005 09:09:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jimbo

Hallo allemaal,

Na 7 jaar met heel veel plezier in mijn 850 GLT 20V (antraciet) te hebben gereden komt daar vrijdag a.s. een einde aan. Hij gaat dan plaats maken voor een zwarte S70R. Heb er al even in moger rijden en dat was echt wel heel wat anders. Wat een wagen. Vrijdag komen er foto's natuurlijk. Ook van de 850 want daar ben ik ook nog erg aan gehecht.

gr. Jim.

The Saint

Hoi Jimbo, welkom op het forum!

Ik 'zag' je ook in het draadje van die andere zwarte S70 R. Nogmaals, ik vind het errug mooie auto's! En al worden R nu 2 genoemd, ik zie ze niet zo vaak.

Heb jij ook het lichte interieur of niet?

R zullen nog veel 'zwarte dagen' volgen  ;)

No shirt no shoes, no pinball

Jimbo

Citaat van: The Saint op 26-12-2005 09:55:34
Hoi Saint,

Er zit een donker interieur in.  Maar eigenlijk heb ik geen voorkeur, want het lichte vind ik ook erg mooi. Ik zal dit forum goed in de gaten houden, want ik kan wel wat nuttige tips gebruiken de komende tijd denk ik.



The Saint

#3
Citaat van: Jimbo op 26-12-2005 10:06:38
Citaat van: The Saint op 26-12-2005 09:55:34
Hoi Saint,

Er zit een donker interieur in.  Maar eigenlijk heb ik geen voorkeur, want het lichte vind ik ook erg mooi. Ik zal dit forum goed in de gaten houden, want ik kan wel wat nuttige tips gebruiken de komende tijd denk ik.


Jaja, dat heeft mijn voorkeur  :D, ik ben benieuwd. Laat maar een x wat foto's zien hier!

En prettige kerst...
No shirt no shoes, no pinball

mathh

Gefeliciteerd! Weer een R-rijder Rbij. Nu nog de foto's.
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

animalT5R

Welkom Jim op et forum.
Voor de rest, wat een ongeduld zeg. . . . :) Staat toch duidelijk Vrijdag volgen de foto's. . . [size=0]is het al vrijdag,nou nou??[/size] ;D
Gr Johan
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Turbobiker

Psst, Jimbo, Johan loopt in alles wat vooruit, twee of drie dagen, hij is werkelijk razendsnel ;) Dus als je vandaag of morgen je foto's plaatst ben je voor de rest van het forum mooi op tijd ;D
De Tussenpaus

Jimbo

Dank jullie allemaal voor het enthousiaste welkom.

De foto's komen zeker en ja ik ben zelf ook wel wat ongeduldig, want vrijdag duurt nog vier dagen en wat gaat de tijd nu langzaam.

iedereen verder nog een prettige kerst en goed uiteinde  van het jaar..

V70R AWD

welkom op het forum en veel plezierige km's toegewenst

Jimbo

De S70R staat op de stoep mensen. De foto's ga ik maken zodra de sneeuw weer wat opgeruimd is. Wat een geweldige wagen!!!!



R.Bijl

van harte,jouw oud en nieuw kan niet meer stuk :D
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Jimbo

Het weer speelde niet erg mee om een paar foto's te maken, maar het is gisteren toch gelukt. Even snel de auto wassen, maar zoals jullie kunnen zien is dat net even te snel gegaan want  we zijn wel hier en daar wat vergeten. Ik probeer de foto's te posten, maar daar ga ik mij de volgende keer in verdiepen. Ik heb ze maar op onderstaand adres gezet.

http://home.hetnet.nl/mr_1/158/arimar/volvo/

Groeten. Jimbo..


Viper850

Nette wagen hoor! Zwart blijft mooi, mits recent gewassen natuurlijk.

Esveldt

Mooi hoor. Vind die velgen ook wel mooi!

Misschien voor mijn winterbandjes.

Paul

855-Champagne

Ik zie een verlagings set aankomen, mooi hoor gefeliciteerd met de auto.