Het grote "Wie kent deze Volvo" topic 2009

Gestart door hgerr, 03-03-2007 14:36:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

5T058


Spin!


www.vm-parts.nl

5T058

Citaat van: wplas1 op 19-12-2009 13:26:56
Iemand bekend met http://www.autohus.nl/occasions.htm, zit in Haren in Groningen.
Staat een 850 estate (grijs) voor 3500 euro en 207000 op de teller. Kent iemand het autobedrijf en misschien wel de auto ?
Autohus staat goed aangeschreven. Geen ervaring mee, maar hij heeft een goede naam.

V70R-obert

forumlid JayJ werkt bij autohus in Haren en zou je alles kunnen vertellen over deze auto.

wplas1

Citaat van: V70R-obert op 22-12-2009 13:52:49
forumlid JayJ werkt bij autohus in Haren en zou je alles kunnen vertellen over deze auto.


Bedankt Robert, heb inmiddels gebeld maar hij heeft vakantie. Had ander forumlid aan de telefoon die mij verder gaat helpen. Altijd fijn als je in een garage te maken hebt met een ander forum lid dan is w.s. de informatie toch betrouwbaarder.

Bas850

Wie kent de XN-FH-30 blauwe TDI?

Heeft 380 dkm op de teller maar twijfel daar een beetje over, dealer onderhouden zeggen ze.

Is er nog verschil tussen de 99 en 2000 modellen?

Bas
"to finish first, you first have to finish"


Sbv


Haarlem

Hoi,
Ik heb een hele aardige mail van Volvo-autoservice Bertino Manders uit Volkel die me een 850 met dik 2 ton km wil verkopen, de auto is getaxeerd door CED Bergweg.

Heeft iemand erg goede of slechte ervaringen met hen? (ik ben wat benauwd vanwege import Wallonische auto en omdat die km-standen blijkbaar zo makkelijk te faken zijn...). Hoe weet ik nu of die kar echt heel gezond is..?



Bij voorbaat dank voor elke reactie / tip,

HansMooren@planet.nl


Powerpete


"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

Powerpete


"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

wplas1

Jongens, jongens, dat zijn toch geen prijzen meer !!!  Zit 'm dat nou alleen in het kleurtje ???

Duell

Citaat van: wplas1 op 30-12-2009 00:58:52
Jongens, jongens, dat zijn toch geen prijzen meer !!!  Zit 'm dat nou alleen in het kleurtje ???
Tja, dat een CY meer waard is dan een standaard zwarte of groene T-5R kan ik begrijpen. En dat een Estate gewilder is dan een Sedan snap ik ook.

En die van 16.000 is wel heel strak en pas 136.000 tja das best weinig.
Maar ik zou het er niet voor betalen. Al zou ik het geld er voor hebben.

Maar die auto staat ook al een hele tijd te koop, ik zou dan toch eerder 1 van de twee mooie CY 854's hier op het forum kopen.  :eusa_whistle: