... Turbootje heeft een opvolger: een V70 T5 !!

Gestart door DinanT, 22-03-2007 10:11:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bastiaan arissen

Oei balen man... Maar gelukkig niemand gewond.. En nu een 850/x70?

DinanT

Ik rol hierin  

The Demon

Aiaiaiaiaiaiaiiiiiii

Dat zijn geen goede berichten..................
Die gozer had toch niet gedronken hoop ik?

DinanT

Nee, had niet gedronken, maar ook niet goed gekeken ...  :eusa_wall:

Ondertussen al een paar leuke advertenties gezien hier,
maar eerst even wachten op het oordeel van de schade expert...
Ik rol hierin  

RNB

wat is de verwachting van de experts?

Ziet er behoorlijk beroerd uit....

UserID6342

Ai, dat is een flinke tik geweest :(  Succes met de afhandeling en blij dat er niemand gewond is geraakt.

Kali-Integrali

Dinant,

Mooi kl*te allemaal zeg. Gelukkig geen letsel aan overgehouden.

Blijft toch eeuwig zonde.... En nog door een andere Zweed ook nog :(

Sterkte met het vervolg!

petrolhead

Balen Dinant,

Als ik het goed heb reed jij op de voorrangsweg. Dan is het voor zo ver ik weet kat in het bakkie verzekeringstechnisch gezien.
Stel dat jij door het rood reed op de voorrangsweg dan heb je nog altijd voorrang en krijg je een procesverbaal voor door het rood rijden. Dit was iig 25 jaar geleden zo; ik weet niet of dat gewijzigd is.

DinanT

Citaat van: Kali-Integrali op 05-01-2010 16:35:21.... En nog door een andere Zweed ook nog :(
Sterker nog; het was óók een 2.0T aut. op LPG ....  ::)

Citaat van: petrolhead op 05-01-2010 16:52:32Als ik het goed heb reed jij op de voorrangsweg. Dan is het voor zo ver ik weet kat in het bakkie verzekeringstechnisch gezien.
Klopt. Heb eergister nog 1 van de agenten nog aan de telefoon gehad. Deze vertelde mij dat er tegen de tegenpartij proces-verbaal was opgemaakt wegens het negeren van rood licht én het negeren van de voorrangstekens. Alles staat wat dat betreft dus wel in mijn voordeel.... behalve dat ik mijn auto wel kwijt ben...  Het ding was afgeladen met bijna alle beschikbare opties, maar hij was al wel bijna 12 jaar oud... dagwaarde nihil dus. En nu op zoek naar een goede vervanger met het geld wat ik er straks nog voor krijg...
Het was eigenlijk de bedoeling er nog een jaar of 6-7 mee te rijden, maarja ...  :eusa_boohoo:
Ik rol hierin  

Piere

 :(

Jammer mann, het was een hele mooie auto!

Succes met de zoektocht naar een nieuwe, zal niet simpel worden als je lat evenhoog legt...


Gegroet!
P.S.: ik vond je vorige avatar mooier :)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

DinanT

Citaat van: Piere op 05-01-2010 17:35:26P.S.: ik vond je vorige avatar mooier :)
Thanks. 'De realiteit onder ogen zien' heet dat ..  ;)
Ik rol hierin  

joebar

Citaat van: DinanT op 05-01-2010 17:30:40
Citaat van: Kali-Integrali op 05-01-2010 16:35:21.... En nog door een andere Zweed ook nog :(
Sterker nog; het was óók een 2.0T aut. op LPG ....  ::)

Citaat van: petrolhead op 05-01-2010 16:52:32Als ik het goed heb reed jij op de voorrangsweg. Dan is het voor zo ver ik weet kat in het bakkie verzekeringstechnisch gezien.
Klopt. Heb eergister nog 1 van de agenten nog aan de telefoon gehad. Deze vertelde mij dat er tegen de tegenpartij proces-verbaal was opgemaakt wegens het negeren van rood licht én het negeren van de voorrangstekens. Alles staat wat dat betreft dus wel in mijn voordeel.... behalve dat ik mijn auto wel kwijt ben...  Het ding was afgeladen met bijna alle beschikbare opties, maar hij was al wel bijna 12 jaar oud... dagwaarde nihil dus. En nu op zoek naar een goede vervanger met het geld wat ik er straks nog voor krijg...
Het was eigenlijk de bedoeling er nog een jaar of 6-7 mee te rijden, maarja ...  :eusa_boohoo:

Als je een goede onderhoudshistorie hebt, en je de staat van de auto nog redelijk kunt laten inschatten, is de waarde niet perse gerelateerd aan de dagwaarde.
In principe kun je een vervangingswaarde eisen, daar kan een goede rechtsbijstand je echt wel bij helpen.  Dus nit zo maar accoord gaan met een oordeel van de eerste de beste expert, en vraag ook even bij de volvosloperijen na wat een TL wrak nog opbrengt, kan ook best nog meevallen, ook daar even rondbellen/mailen

Freakybaby

Ai balen Dinant! Is een fikse klapper geweest. (en ongetwijfeld een stevige domper op je kerst)

Goede foto's verzamelen, onderhoudshistorie etc. Gaat ie wel totall moet je vragen wat ze voor het wrak willen hebben, kan je dat nog demonteren.

Freek
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

elianmars

Vreemd dat de airbags niet in werking zijn getreden......


Jammer van de schade, maar gelukkig geen persoonlijk letsel. Dat blijft toch altijd het belangrijkste.

VELTMAN

He Dinant,

lullig om te lezen van je ongeluk gelukkig geen gewonde. Vat mij bericht dan ook niet verkeerd op maar mogelijk dat je er wat aan hebt. Ik heb nog een S70 2.5T te koop waar je misschien wat me kan....http://link.marktplaats.nl/307163913