Reparatiekit stuurverstelling

Gestart door Ricardo, 09-04-2007 18:44:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bupozaanstad

Ik hou het even in mijn achterhoofd Dirk, eerst kijken of ik met het boutje verder kom.

Misha

Moet volgens mij wel makkelijker kunnen.
Bij de auto van mijn tante hebben ze het ding vv, maar brak toen weer af helaas.
Was niet heel veel tijd aan gespendeerd, halfuurtje of zo.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

UserID6342

Kan wel kloppen Misha, in een half uurtje schroef je een stuurkolom compleet eronder ;D

thuur

Citaat van: Dirk342 op 17-07-2009 10:51:30
En anders weet ik nog wel iemand die een perfect complete stuurkolom heeft liggen

Ah, je bedoelt die wat ik heb liggen :D


Gr :eusa_clap:

bupozaanstad

Citaat van: bupozaanstad op 17-07-2009 11:13:53
Ik hou het even in mijn achterhoofd Dirk, eerst kijken of ik met het boutje verder kom.

Mijn probleempje is opgelost, boutje was los gelopen en heb de bout er af gehaald en met wat borgmiddel weer vast gezet.

UserID6342

Tis alweer opgelost Thuur, dus we blijven beide met de stuurkolom zitten :)

bupozaanstad

Citaat van: Dirk342 op 17-07-2009 20:22:57
Tis alweer opgelost Thuur, dus we blijven beide met de stuurkolom zitten :)

En ik met munten in me knip  ;D ;D ;D ;D ;D

UserID6342


RoV70

@Dirk, had jij een stuurhuis liggen? Het stuurhuis in mijn V70 Classic is op. richtingaanwijzer komt niet meer terug in ruststand, verstelhendel is afgebroken en het stuurhuis maakt lawaai bij sturen. Graag hoor ik of jouw stuurhuis in mijn V70 Classic past en wat je er voor wilt hebben.

Groet Ronald

thuur

Citaat van: RoV70 op 08-02-2011 11:47:12
@Dirk, had jij een stuurhuis liggen? Het stuurhuis in mijn V70 Classic is op. richtingaanwijzer komt niet meer terug in ruststand, verstelhendel is afgebroken en het stuurhuis maakt lawaai bij sturen. Graag hoor ik of jouw stuurhuis in mijn V70 Classic past en wat je er voor wilt hebben.

Groet Ronald

Dat heeft allemaal niets met je stuurhuis te maken. Zoek maar eens goed op het forum, alles is al tientallen keren besproken en makkelijk te verhelpen.


Gr :)

RoV70

#25
Oke, excuus voor de verkeerde interpretatie, waarschijnlijk heb ik e.e.a. verkeerd begrepen, ik bedoelde stuurkolom. Ik zal de zoekfunctie gebruiken. Kan iemand mij aan de werkomschrijving helpen voor het vervangen van de stuurverstellingshendel? Ik heb de kappen eraf gehad om de knipperlichthendel te vervangen en het leek mij toch niet al te moeilijk om de stuurverstellingshendel te vervangen.