auto vernieuwd

Gestart door hansiepansie, 09-05-2003 06:53:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hansiepansie

Ja jongens (en meisjes) eindelijk een 850 aangeschaft na 8 jaar met een 460 gereden te hebben kwam hij vorige week niet meer door de APK ,na wat geinformeerd te hebben bleek ik bij reparatie al 800euri alleen aan materiaal kwijt te zijn en dat was teveel voor een auto van 12 jaar.Bij de dealer stond een mooie grijze 850 en even mee gereden natuurlijk.Wat een auto en niet te vergelijken met die oude natuurlijk, ik was verkocht. Na dit forum ontdekt te hebben en alle berichten uitvoerig gelezen te hebben moet ik met deze auto die 200dzk heeft gelopen nog jaren voort. A.s. woensdag kan ik hem halen,was het alvast maar zover.                                                                                                                        
Ik heb een kwartet eerst een amazone toen een 460 een 850 en nu een s70

Joris_Scholte

Gefeliciteerd met je aanschaf. Veel veilige en plezierige km's toegewenst.
Het hele jaar de R in de maand

Reitse

Van harte gefeliciteerd! Je weet dat de volgende stap lid worden is van de club hè ;)

hansiepansie

Ja dank jullie wel,en het inschrijfformulier is net ingevuld en gaat over een uurtje op de post.
Ik heb een kwartet eerst een amazone toen een 460 een 850 en nu een s70

s©ub@

welkom bij de club! en proficiat met je aanwinst  ;D
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Walter

#5
Welkom!!

Het virus verspreidt zich sneller als het  :icon160:

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

855-Champagne

Welkom weer een 850 rijder er bij.

Dreamer2

Citaat van: 855-Champagne op 09-05-2003 20:11:00
Welkom weer een 850 rijder er bij.

dat kan dus niet  ;D ;D
er is ook 1 opgehouden....
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

volvoTon

Welkom en veel veilige kilometers gewenst.

volvoTon :D

ex_beamerman

Citeerdat kan dus niet  
er is ook 1 opgehouden....
ha ha ha  ;D

maar even zo goed ook van mij de beste wensen met de aanschaf van zulks een automobiel gewenst deste meer omdat ik weet dat dat wel gaat lukken moet ik je wel waarschuwen zoals men mij destijds ook gewaarschuwd heeft....................................
het rijden in of op of onder een 850/x70 kan tot slapeloze nachten en het vaker zien van de pomp tot gevolg hebben ;D
groet jhonn

Raf

ook van mij proficiat gewenst!
wat voor motor zit erin? is het estate? interieurkleur? enz..?

laat eens weten wat voor wagen het is! :)

Raf
De gustibus non disputandum est!

hansiepansie

Bedankt raf en alle andere leden het is een zilvere 850glt sedan enne de interieurkleur ben ik niet helemaal zeker meer van dat horen jullie woensdag wel als ik hem ga halen.
Ik heb een kwartet eerst een amazone toen een 460 een 850 en nu een s70