850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JvW

Heel veel sterkte!

de Boeing

pfff, snel beterschap gewenst!

henry classic v70

Citaat van: )()()sT op 14-12-2020 18:46:21
Ja de 2e ingreep is een stent geplaatst.
Waar het door komt... tja er zit weefsel. En of dat goed is of niet.... dat wordt onderzocht. Let wel, er is geen bewijs dat het per definitie slecht is, maar ze willen alles uitsluiten.

Een bijkomend nadeel is dat ik door de ingreep een acute alvleesklierontsteking heb opgelopen. Ik lig dus alweer bijna een week gestrekt. Heel erg ***

Oh kerel, da's niet fijn...
Sterkte man
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

arjen850

Tjonge... sterkte man.

elianmars

Komt goed, mattie  :-*

Martijn84


Miyel

Lees het nu pas, maar tjonge das klote kerel. Galwegen is niet iets waar je wat mee wil hebben. Hopen op goedaardig weefsel.
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

Hiker

Beterschap en sterkte!
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

marrrcel

Wat een nare tijd voor jou en je naasten. Beterschap Joost.

de Boeing

Hopelijk gaat het ondertussen al wat beter met je?

)()()sT

Citaat van: de Boeing op 09-03-2021 09:12:56
Hopelijk gaat het ondertussen al wat beter met je?

CiteerWaarschuwing: er is al ten minste 120 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.


Lieve mensen,

ik ben er nog. De laatste tijd niet actief meer hier, al lees ik elke dag (te vaak) wel even hier, omdat ik de laatste maanden veel in bed heb doorgebracht...
Nu ik (hopelijk) in wat rustiger vaarwater kom heb ik vorige week even een berichtje op mijn social-media kanaal gezet, ik zal de tekst even hier plaatsen.

Wat eind november begon met verschijnselen van geelzucht en een vermoeden van galstenen bleek uiteindelijk iets wat we niet hebben zien aankomen.
Ik bleek een tumor te hebben aan het einde van mijn galweg in de alvleesklier.
Erna ging het (gelukkig!) snel, half januari heb ik een enorm zware operatie gehad waarbij een stuk van mijn spijsverteringsstelsel eruit gehaald is. Helaas bleek het noodzakelijk om nog een na-traject te starten met een preventieve chemokuur. De afgelopen 4,5 maand stonden in het teken van elke 2 weken een kuur, om vervolgens meer dan een week ziek te zijn hiervan.
De laatste kuur (nummer 10) heb ik laten gaan, vanwege bijwerkingen en bloedwaarden die niet goed waren.
De negen kuren doorstaan is al een prestatie op zich en heeft me compleet gesloopt, maar toch voel ik trots dat ik het zo ver gered heb.
Dit betekent een nieuwe fase (gelukkig!) om aan te sterken en hopen. Hopen dat ik gezond mag blijven, ik ga er in ieder geval alles aan doen!!!
Zonder mijn lieve dames, familie en vrienden had ik hier niet doorheen gekomen, mijn dankbaarheid is ook enorm!  :-*

Inmiddels is het een maandje geleden dat ik de laatste kuur heb gehad. Dat voelt eng, maar zeer zeker ook als een bevrijding. Mijn 'permanente' infuus is eruit gelukkig en ik ben weer lekker aan het rommelen. Wat me alleen tegenvalt is de vermoeidheid. Ik merk dat ik de laatste week meer vermoeidheid voel en echt uitputting terwijl ik het andere moment als ik bezig ben me best oké voel. Verder komt er gelukkig ook weer wat gewicht bij, ten opzichte van vorig jaar heb ik 17 (!) kilo ingeleverd.

In de tijd van de kuren heb ik tussendoor gelukkig niet stilgezeten, de 850 is wat verder opgeknapt, maar zeker ook de V60! Ik zal daar even wat foto's van zoeken en plaatsen om weer leuke gespreksstof te hebben hier!  :D


Arjanestate

Jemig, heel veel sterkte met je herstel, Joost!
854 T-5 ROOD 1994

V70geRwin

Zo, dat is een pittig gevecht geweest maar je bent er goed uitgekomen.
Nu lekker vooruitkijken!

En laat die plaatjes maar komen dan  ;)

JvW

Sterkte en beterschap de komende tijd! Ook met het weer vertrouwen krijgen in je lichaam.

volvobug

Dat is inderdaad een onverwachte wending en pitttig traject geweest Joost. Hopelijk blijft het goed nu en ben je snel weer de oude!
Handtekening? 85011806 en Saffronie.