850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

)()()sT

IK ben een tevreden mens  :eusa_angel:

GeertG

Heel erg mooi )()()sT !  :eusa_clap:

(maar dat wist je eigenlijk al  ;D)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

V70geRwin

Citaat van: J.R. Ewing op 03-05-2007 19:43:29
Citaat van: spekkie99 op 03-05-2007 19:08:42
Blijft super mooi de titans onder een zwarte estate!
Onder een zwarte sedan niet?  ;)


Nee, dat staat heeeel anders  ;D

fbm

#18
WHOOOOO   :eusa_dance:

                                                                                                             
Citaat van: )()()sT op 03-05-2007 16:52:15
http://img.photobucket.com/albums/v459/joost031277/Volvo%20850/Volvo%20850%20Joost/IMG_0138.jpg

Ziet er gaaf uit 8) maar alle twee nog steeds zonder die R bumper waar je het toen over had? Even aanmelden bij Dave! ;D


+++MOD'S EDIT: s.v.p. geen foto's quoten i.v.m. leesbaarheid.+++

Eugene

Die R bumper komt nog wel ;)

If it's not blown, it sucks...

breakman

mooie upgrade joost !! wagen ziet er knap uit !!!  :eusa_clap:

Philip850

ik sluit me aan bij de vorige sprekers!  :eusa_clap:
Volvo Amazon '67, VW Golf GTI, Volvo 480 ES/GT/Turbo, Volvo 850 oer GLT (2x) T-5 (2x) Volvo 855 T-5R DOP, Mercedes-Benz SLC 350 '72, Audi A3, Saab 9-3 Turbo, Citroën XM, Pontiac Fiero, Volvo Amazon Red & White '66,  Alfa Romeo 166 Nero Vulcano '01

Freakybaby

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

)()()sT

Waarschuwing: er zijn al zo'n 120 dagen geen berichten meer geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, denk erover om een nieuw topic aan te maken.


Dus tijd voor een kleine update van mijn GLT:

Citaat van: Eugene op 05-05-2007 00:25:42
Die R bumper komt nog wel ;)

Een hele tijd geleden heb ik een R-bumper "gereserveerd," maar nog een tijdje moeten wachten totdat ie onder de auto kon komen. De bumper had eerst de kleur silversand en is vervangen door een VST ;)
Dus: eerst de VST laten spuiten (resultaat hebben jullie al gezien) en erna kon ik de R-bumper brengen. Helaas kwam er ook nog een defect aan de spuitcabine tussendoor dus mijn geduld werd nog even op de proef gesteld.
Uiteindelijk heb ik de zwart gespoten spullen vorige week opgehaald en uiteindelijk hebben Rody en ik de bumper gisteren gemonteerd. Vanmorgen even snel de auto wat schoongespoten want een glimmende bumper onder een grijs/wit getinte auto ziet er natuurlijk niet uit  :evil:
Als het weer wat beter wordt krijgt de auto eens een grondige poetsbeurt.
In de tussentijd ook nog xenon 4300k gemonteerd, en ja, de stadslichtjes moeten nog vervangen worden ;)

Zie de fotookes, let vooral niet op de zwarte putdeksels met winterbanden  :evil:







8)

ief

Fraaaaaaaaai!!!!! :eusa_clap: Super Joost!
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Duell

 8)  Mooi hoor. En zelfs met die stalen velgen.  ;D

Ludo


Taranis

Mooi!

Om met Emiel z'n woorden te spreken: oppassen met het 'afmeren' ;D

@®-

Mooi Joost

Die bumper heb je nog aardig recht op kunnen hangen na een avondje feesten en z%$pen  ;D ;D ;D

)()()sT

Pfff ja, heb eerst tot 3 uur moeten wachten  :eusa_whistle: