850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

)()()sT


elianmars

Citaat van: thuur op 15-06-2008 14:09:48
Waarom zou je niet kunnen rijden zonder achterbumper?


Gr :eusa_eh:

Dat vroeg ik me ook al af. Er zijn er zelfs die zonder koplampen rond rijden, dus..........  ;D

mitchelli

 :eusa_whistle:   En mooie bak Joost .Velgen staan hem echt goed!
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

)()()sT

Mij vallen een paar dingen op:

Dit weekend heeft de auto eigenlijk stil gestaan...
Vanmorgen reed ik weg en hoorde een "klonggg" toen ik achteruit reed. Ik heb dit al vaker gehad met aangetrokken handrem (bekend euveltje), maar dit weekend stond ie alleen in P.
Is dit dan toch rem(schijf) gerelateerd?

Daarnaast valt het me op dat bij wegrijden met koude motor de bak minder snel opschakelt als bij warm.
Bij warm schakelt ie bij heel weinig gas snel "op," bij koud blijft ie iets langer in de 1...

Verder:
- optisch aanpakken;
- schakelaar portier voor rechter achterraam eens nazien, raam hapert een beetje;
- deurvanger rechter deur vervangen;
- richtingaanwijzer links klikt niet uit bij terugdraaien stuur;
- Apex voor;
- beige bagage rolhoes;
- ....

GeertG

Wow )()()sT  :o, ben ik er een weekje niet en dan heb je 'm dan toch gekocht  :eusa_clap:
En eigenlijk verbaast het me niks  ;)

Van harte gefeliciteerd natuurlijk en ik kom er gauw een keer naar kijken en in sturen (of ben ik dan ook verkocht  :eusa_shifty:)

En is de afspraak bij Mesman al gemaakt   :eusa_think:
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Enno

Citaat van: )()()sT op 16-06-2008 08:28:11

Daarnaast valt het me op dat bij wegrijden met koude motor de bak minder snel opschakelt als bij warm.
Bij warm schakelt ie bij heel weinig gas snel "op," bij koud blijft ie iets langer in de 1...


Is normaal, is bij een 850 automaat ook zo....

jan piet

Hoi Joost,

Ziet er mooi uit man! Maareh, de GLT is inmiddels verkocht dus.. Was tenslotte ook een mooie wagen, zeker na de laatste 'modificaties'. In iedergeval: veel succes d'r mee!

Gr, JP

Taranis

Citaat van: )()()sT op 16-06-2008 08:28:11
Vanmorgen reed ik weg en hoorde een "klonggg" toen ik achteruit reed. Ik heb dit al vaker gehad met aangetrokken handrem (bekend euveltje), maar dit weekend stond ie alleen in P.
Is dit dan toch rem(schijf) gerelateerd?

Is je handremschoen niet gebroken? Heb exact ditzelfde euvel ook gehad met de V70, die wilde op een gegeven moment de schuur niet meer uit omdat de 2 helften van de gebroken handremschoen toen over elkaar heen geschoven zaten (nog mazzel dat dat niet 's middags met 180 km/h op de A58 gebeurd was, even uitproberen hoe goed de motor weer trok met een nieuwe LMM :eusa_wall: )

Citaat van: )()()sT op 16-06-2008 08:28:11
Daarnaast valt het me op dat bij wegrijden met koude motor de bak minder snel opschakelt als bij warm.
Bij warm schakelt ie bij heel weinig gas snel "op," bij koud blijft ie iets langer in de 1...

Hoort zo. Op die manier is de katalysator sneller op bedrijfstemperatuur wat weer goed is voor de emissie (als 't je iets kan boeien tenminste ;D )

)()()sT

Zo... weer eens tijd voor een interessant fotootje.
Er is nog niks aan de V70 gebeurd, eerst eens een beetje genieten van de auto zelf, volgende maand heb ik vakantie en is er hopelijk tijd om eens wat aan de auto te gaan doen.

De auto heeft vandaag wel even hard moeten werken:



:eusa_shifty:

;D

Eugene

Van GLT naaR.....  je ouwe vertrouwde GLT?  :eusa_shifty:  :eusa_think:

If it's not blown, it sucks...

)()()sT

Neuh, ik wilde iets op gas  :evil:

;D

Net even mijn felbegeerde forumsticker op de V70 geplakt  ;)

simmz

ik zie aan de spiegels dat dat niet jou ouwe GLT is...

iets met een kapotte blok misschien???


:eusa_whistle:

mooie velgen...

;D

every man dies, not every man really lives

simmz

every man dies, not every man really lives

Bouke

Mooie bak in die kleur en die velgen staaném super goed :eusa_clap:

Chris

Leuke foto... en gefeliciteerd met je forumsticker hoor :evil: