850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Volvo Felipe

Citaat van: wepster op 04-10-2008 15:05:48
ook maar meteen de blaasbuis gemonteerd of niet
en dat koplampie er ook in neem ik aan toch ;D


Joost zijn ze al gemonteerd?

)()()sT

@ Wibo: nee, ik zit nog even te studeren op een bevestiging voor de pijp rechts (zie uitlaat topic)

@ Felipe: ook nee  ;D
Ik zit nog even te wachten op de xenon, en aangezien de auto woensdag naar Mesman gaat hoeven de koplampen er ook nog niet persé in nu.
Dat is iets voor volgende week dus ;)
Hoe heb jij die nieuwe uitlaat toen onder die zwarte T-5R gehangen? Zat de bevestiging nog aan de bodem? (aangezien de ouder uitlaat bij mij in de schuur staat  :evil: ;D)

)()()sT

Hangt nou de aansturing van de fan direct samen met de koelwatersensor? Het viel mij laatst op dat, naast een wijzertje dat niet op 3 uur kwam, de fan ook helemaal niet draaide. Nu snort ie als ik bv. op mijn werk aankom weer eventjes zoals ik dat gewend was ;)

Verder: nog een dagje op benzine.
Morgen heb ik een een 3-daagse cursus en breng ik de auto op de heenweg naar Mesman  :)
Ik zag afgelopen week dat de gasprijzen in het Belgische nog steeds rond de 45 cent schommelen dus dat biedt perspectief  :eusa_angel:

Eugene

Citaat van: )()()sT op 07-10-2008 08:34:38
Hangt nou de aansturing van de fan direct samen met de koelwatersensor? Het viel mij laatst op dat, naast een wijzertje dat niet op 3 uur kwam, de fan ook helemaal niet draaide. Nu snort ie als ik bv. op mijn werk aankom weer eventjes zoals ik dat gewend was ;)


Jup

If it's not blown, it sucks...

-D©©©L-

Citaat van: )()()sT op 07-10-2008 08:34:38... en breng ik de auto op de heenweg naar Mesman  :)
Ik zag afgelopen week dat de gasprijzen in het Belgische nog steeds rond de 45 cent schommelen dus dat biedt perspectief  :eusa_angel:

Ik ben heel erg benieuwd wat men er precies in gaat schroeven en op welke manier. Ze hebben het in elk geval erg druk.

)()()sT

5 bruine injectoren die per stuk 70 pk aan zouden kunnen?

Ik heb wel al gewaarschuwd dat ik bij een dergelijk bedrag een deugelijke afwerking verwacht  :eusa_whistle:

elianmars

Citaat van: )()()sT op 07-10-2008 11:43:52
Ik heb wel al gewaarschuwd dat ik bij een dergelijk bedrag een deugelijke afwerking verwacht  :eusa_whistle:

Wat kun je nou verwachten voor die paar centen? ::)

Eugene

Citaat van: )()()sT op 07-10-2008 11:43:52
5 bruine injectoren die per stuk 70 pk aan zouden kunnen?

En toen was ineens de AUT de beperkende factor :evil:

If it's not blown, it sucks...

)()()sT

Ach, de komende tijd rustig eens een handbak met toebehoren zoeken  :evil:

wepster

Citaat van: )()()sT op 07-10-2008 12:23:50
Ach, de komende tijd rustig eens een handbak met toebehoren zoeken  :evil:

ik heb hier nog een goede m56 liggen voor een leuk prijsje joost hoef je alleen nog een roer ijzer en een extra pedaaltje te regelen ;D

Kamekazi

Citaat van: wepster op 07-10-2008 20:14:25
Citaat van: )()()sT op 07-10-2008 12:23:50
Ach, de komende tijd rustig eens een handbak met toebehoren zoeken  :evil:

ik heb hier nog een goede m56 liggen voor een leuk prijsje joost hoef je alleen nog een roer ijzer en een extra pedaaltje te regelen ;D


en de toebehoren wil ik je wel doneren :)
850R Rood

Sbv

En als Eugene nu de montage doneert is Joost helemaal klaar  ;D

)()()sT

LOL

Het beestje staat sinds vanmorgen bij Mesman; en ik ben verder gegaan voor een 3 daagse cursus in Zeist.
Vrijdag ophalen, en dan weer goedkoop tanken  :eusa_dance:

Viel me op dat er veel Volvo's stonden. 2x 940, V70 T5, C70 cabrio (nieuw) en de mijne dus.....

nardgilsing

Gespot.... stond binnen, dus dat is een goed teken! Ze hebben het zowieso druk, er staan de laatste tijd zo veel auto's buiten overdag...... En bijna alleen maar Volvo's!

)()()sT

#359
Nou,
de gasinstallatie zit er in en de auto rijdt prima  :eusa_dance:
De boel is gelukkig netjes afgewerkt, alleen blijf ik het jammer vinden dat je bij een dergelijke uitgave een driekwart lege tank krijgt  :evil:.

Hopelijk dit weekend de koplampen monteren  8)