850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Ludo

mooi man.  :D
nu maar weer gassen...

foto's?.

)()()sT

Morgen..
Ben 3 dagen weggeweest en ga ff naar moeders nu ;)

Eugene

Citaat van: )()()sT op 10-10-2008 18:46:05
Nou,
de gasinstallatie zit er in en de auto rijdt prima  :eusa_dance:
De boel is gelukkig netjes afgewerkt, alleen blijf ik het jammer vinden dat je bij een dergelijke uitgave een driekwart lege tank krijgt  :evil:.

Hopelijk dit weekend de koplampen monteren  8)

:eusa_dance:

Hoeveel injectors, 5x70 of 6x50?  :eusa_think:

If it's not blown, it sucks...

)()()sT

5x70 ;)

Hier wat foto's (weinig spannends):

Bij aflevering woensdag:


Gratis verlaging na een nachtje staan:


Onder de kap (telefoonfoto):


Net weer een stuk gereden, naar tevredenheid natuurlijk. Eventjes in België afgetankt en moest € 6,50 afrekenen  ;D
Het viel me wel op dat de auto vanmorgen bij de start niet "als normaal" even in de toeren ging en ook erna nog wat stationair schommelde. Vanmiddag was het weg.
Hoelang moet de ECU eigenlijk "inleren" ? Bij de 850 had ik na een lange tijd zonder accuspanning ook dat ie een tijdje niet zo 100% liep, maar na de gasinbouw gisteren heb ik uiteraard weer 100 km. naar huis gereden.

Net de xenon gehaald, hopelijk die morgen in het frontje schroeven  8)

R o b


Ludo

het ziet er goed uit Joost.  :D
inleren van de ecu moet wel goed zijn na 100km.

Taranis

Ik heb blijkbaar iets gemist, maar Mesman heeft dus eindelijk injectoren die een dermate groot debiet leveren dat je geen 6e injector meer nodig hebt, of is dit een one-of-a-kind special?

S. Brouwer

Waarom lopen de leidingen over je koelvl. reservoir heen? bij mij had mesman de leidingen aan de benzine leidingen vastgelegd.


Ties

Citaat van: Taranis op 11-10-2008 17:15:45
Ik heb blijkbaar iets gemist, maar Mesman heeft dus eindelijk injectoren die een dermate groot debiet leveren dat je geen 6e injector meer nodig hebt, of is dit een one-of-a-kind special?
Klopt, ze hebben tegenwoordig bij Mesman injectoren met een grotere opbrengst waardoor 6de injector niet meer nodig is. Mooi systeem zo!

mehn

#369
Die hebben ze niet alleen bij Mesman hoor. Sinds kort is er een grotere (bruine) injector beschikbaar. Voorheen was de witte injector de grootste beschikbare injector.

De bruine injector kan 40% meer LPG inspuiten dan de witte versie en is derhalve goed voor ongeveer 70pk per injector.
Voorheen kon je met 5 injectoren maximaal tot 250pk, nu tot maximaal 350pk ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

)()()sT

#370
Zo, net eventjes de koplampen verwisseld en gelijk de xenon erin gehangen.
Koplampen demonteren en monteren is bij een *70 een veraderming, bij de 850 was het toch wel een priegelwerkje.

In een ander topic stelde ik de vraag wat in die nieuwe units nou plus en min was, maar kwam bij de installatie van de xenon erachter dat links en rechts andersom was  ???

Anyway, de boel zit erin en de lampen branden.

Oud:


Op de  helft:


Tadaaaa:




8)

@®-

Netjes )()()sT   :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Wel een zooitje om de auto heen met al dat gereedschap  :evil:

DirkT?

#372
Citaat van: mehn op 11-10-2008 17:43:45
Die hebben ze niet alleen bij Mesman hoor. Sinds kort is er een grotere (bruine) injector beschikbaar. Voorheen was de witte injector de grootste beschikbare injector.

De bruine injector kan 40% meer LPG inspuiten dan de witte versie en is derhalve goed voor ongeveer 70pk per injector.
Voorheen kon je met 5 injectoren maximaal tot 250pk, nu tot maximaal 350pk ;)

Mijn wagen is in september ook voorzien van de "bruine" injectoren, loopt nog niet helemaal perfect maar dat wordt binnenkort opgelost.



Koplampen staan erg netjes!!!  :eusa_clap:

Marc O.

Heel mooi die koplampen, Joost!!
...The Nile isn't just a river in Africa...

Black Magic

Schitterende koplampen zijn het toch dat smoelt goed in je R joost !  :eusa_clap: :eusa_clap: