850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Misha

Tja.. geen spijt gehad van het nog even sparen dus ? ;)


Mooi he, haalt echt de hele auto op. Bijna verplichte upgrade voor een x70.
Was het maar niet zo duur.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Chris

Ziet er super uit Joost! Erg mooi ;D

Weer een tikkie jonger, de roffel ;)

)()()sT

Ik ben alleen nog niet helemaal tevreden over de xenon  :(
Vanmiddag bij het aansluiten de boel werkend gekregen, maar toen ik later wegreed deed een lamp het niet.
Vervolgens bij mijn pa even de benodigde gaten in de doppen gemaakt en dus ff de stekkertjes weer losgehad.

Weer proberen, weer 1 niet... Uiteindelijk wel gewoon, maar heb al 2 keer gehad dat ik ze wel aan zie springen, maar vervolgens niks. Als ik de schakelaar weer even op 0 draai en weer aan, gaan ze netjes aan en branden ze perfect. Het zich is, met die heldere lampen echt TOP  :eusa_clap:

Ik heb de xenon in Maastricht gekocht, dus kan morgen wel even langsgaan indien nodig.

UserID6342

Lekker smoeltje heeft tie zo gekregen Joost, ziet er perfect uit !

simmz

every man dies, not every man really lives

elianmars

Mooie lampies, Joost!  :eusa_clap: :eusa_clap:

Eindelijk je gasinstallatie er in. Nu begint het grote besparen  :eusa_dance:

)()()sT

Nou, vanmorgen ging weer een lamp niet aan; schakelaar uit en aan en de boel brandt  :eusa_eh:
Heeft Misha nou eens gepost dat die heldere lampen wel meer trillen? Want dat viel mij vanmorgen op toen ik over stevige hobbels op de weg reed.

Voor de rest: top :)

ief

Prachtig zo'n verjongingskuur. :eusa_clap:
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

R o b

Hey dat ziet er niet slecht uit!  :eusa_clap:

Eugene

Citaat van: )()()sT op 13-10-2008 09:12:21
Nou, vanmorgen ging weer een lamp niet aan; schakelaar uit en aan en de boel brandt  :eusa_eh:
Heeft Misha nou eens gepost dat die heldere lampen wel meer trillen? Want dat viel mij vanmorgen op toen ik over stevige hobbels op de weg reed.

Voor de rest: top :)

Als je de auo op contact zet gaan de lampen aan, maar na het starten soms eentje niet meer?

If it's not blown, it sucks...

haasje

probeer eens om je ballasten om te wisselen, heb het vermoeden dat die startproblemen heeft.

)()()sT

Citaat van: Eugene op 13-10-2008 10:29:00
Als je de auo op contact zet gaan de lampen aan, maar na het starten soms eentje niet meer?

Nee, ik heb het schroefje zo staan dat de lampen in stand 0 uitblijven....
Dus na starten van de motor doe ik de lichten aan, en dan brandt er eentje niet, en soms allebei niet  :evil:
Schakelaar weer even op 0 en weer aan, en dan is het goed.

Ben (zoals in de PB al  getypt) net even langs de winkel gereden. Uiteraard gingen ze toen wel allebei aan  ;D
MaaRRR erna nog een keertje gekeken en bleef de rechter lamp wéér uit. Even de stekker naar de ballast eruit en erin gestoken en toen ging ie wel aan.
Zodra ik de lampen aanzet zie je wel de "startflits" maar vervolgens gaat ie dan niet aan.

Morgen komen er nieuwe lampen en dan gaan we eens klooien. Wel prettig dat ik ze vlakbij kantoor gekocht heb.


elianmars

Citaat van: )()()sT op 13-10-2008 09:12:21
Heeft Misha nou eens gepost dat die heldere lampen wel meer trillen? Want dat viel mij vanmorgen op toen ik over stevige hobbels op de weg reed.


:eusa_think: Totaal geen last van.......

)()()sT

Vanmiddag bij de leverancier van de xenon zitten klooien. Allereerst nieuwe lampen erin; geen resultaat. Elke keer ging de rechter lamp niet aan, schakelaar op 0 en weer aan en de boel brandde  :eusa_doh:

Ik heb dus een Pilot setje erin, waar sinds kort een nieuw type ballast voor ontwikkeld is.
MaaRRR na montage van het oude type ballast wat Eugene, zijn pa, en ik in de 850 ook had was het probleem over. Schakelaar om en BLINGGGG  8)

Volgend aandachtspunt: als ik een CD laad hoor ik alleen maar TRRRRRRRRRRRRRRRR  :eusa_wall:

Misha

Citaat van: elianmars op 13-10-2008 19:39:45
Citaat van: )()()sT op 13-10-2008 09:12:21
Heeft Misha nou eens gepost dat die heldere lampen wel meer trillen? Want dat viel mij vanmorgen op toen ik over stevige hobbels op de weg reed.


:eusa_think: Totaal geen last van.......

Met de C70 lampen totaal geen last.
Met de aftermarket dingen wel, was echt dramatisch.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het