850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

elianmars

't Is toch een mooie bak hoor, Joost! 

Ondanks de deukjes hier en daar.

Vanmiddag nog vergeten tegen je te zeggen, ik zag dat het linker voorspatbord ook een gemeen deukje heeft. Ik heb nog een strakke liggen (spatbord, natuurlijk....).

fearless

Mooie auto, en dat uitlaatje ziet er echt netjes uit.  :eusa_clap:

Ludo

Citaat van: elianmars op 10-10-2009 19:17:21
Vanmiddag nog vergeten tegen je te zeggen, ik zag dat het linker voorspatbord ook een gemeen deukje heeft.

Och, eentje meer of minder maakt nu ook niet meer uit.  ;D

;)

Thys

Hij staat er weer mooi bij Joost, en je uitlaat is nu inderdaad heerlijk stil. Op deze manier wil ik er ook nog wel een keer een dubbele pijp onder hebben  8)

)()()sT

Tijdens de poetsdag viel me het onderstaande al op:




De heldere koplampen + knippers zitten er deze week een jaartje in.
Ik ben al vrij snel gaan zien dat de (plastic) knipper geliger werd, maar zaterdag zag ik aardig wat vocht in die dingen zitten. Daarnaast zag ik in de rechter al duidelijk dat op het (spiegelende) horizontale deel in de knipper licht bruinige spikkels zitten, lijkend op corrosie.

Zijn er meerderen met dit euvel bij de originele setup?
Ik baal er wel van, kost toch een hoop centen dat spul  ::)

Misha

Als het goed is is bij normaal gebruik de knipper binnen een paar minuten condensvrij.
Vergeling is inderdaad ook aan de orde, maar dat hoort een beetje bij het materiaal. Het wordt iig niet erger dan dit.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

R o b


thuur

Condens op een glad oppervlak waar weinig of stilstaande buitenlucht komt is volledig normaal. Dat wist Volvo al heel lang geleden dus hebben ze ventilatiegaten bedacht. Als je gaat rijden is de condens binnen no time weg. Dat was op de knipperlichten in '91 al. Dus ook daar zit condens en is ook daar volledig normaal.


Bruine spikkels is niet normaal. Ik zou eens langs je leverancier gaan en praten over de situatie. Misschien is het acceptabel, misschien heb je een slechte serie te pakken.


Gr ;)

)()()sT

Ik zal de leverancier eens ff PB-en  ;D

Citaat van: R o b op 13-10-2009 11:12:15
De stilste duo-pipe in NL!  ;D

zoooeeefffffff.......ehm, hoorde ik wat?  :eusa_boohoo:

;D :eusa_dance:

)()()sT

Citaat van: thuur op 13-10-2009 11:58:25
Condens op een glad oppervlak waar weinig of stilstaande buitenlucht komt is volledig normaal. Dat wist Volvo al heel lang geleden dus hebben ze ventilatiegaten bedacht. Als je gaat rijden is de condens binnen no time weg.

Na een ritje Maastricht-Heerlen is ie nog steeds beslagen  :-X :evil:

@®-

Citaat van: )()()sT op 13-10-2009 15:39:21
Citaat van: thuur op 13-10-2009 11:58:25
Condens op een glad oppervlak waar weinig of stilstaande buitenlucht komt is volledig normaal. Dat wist Volvo al heel lang geleden dus hebben ze ventilatiegaten bedacht. Als je gaat rijden is de condens binnen no time weg.

Na een ritje Maastricht-Heerlen is ie nog steeds beslagen  :-X :evil:
Dat noemen ze lui zweet!!!

Gaat op z'n baasje lijken   ;D ;D ;D

:evil:

)()()sT

Speciaal weer voor Armin:



:eusa_dance:

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

)()()sT

Haha, hij hangt al jaren op kantoor waar ik nu werk, moest ook lachen toen jij hem laatst postte.
Armin vraagt erom, lamme tak

:evil:

;D

Misha



Daar hebben we deze voor.. :D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het