850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

UserID6342

Blijft een mooi gezicht met die velgen eronder.  Vele malen beter als dat zwart staal ;D (ff open deur intrappen)

)()()sT

Zijn er mensen hier die een beige interieur hebben en die een turbodrukmeter in houder op de A-stijl gemonteerd hebben?
De houders zijn alleen in zwart verkrijgbaar wat betekent dat ik 'm moet spuiten.
Ik heb net de RAL-waaier ernaast gehouden, maar de kleuren komen niet overeen  :eusa_eh:

Iemand een tip voor een bv. Motipkleur die erop lijkt?

Thys

Staat 'm goed Joost! Niet half zo mooi als zwart staal natuurlijk, maar dat terzijde :eusa_whistle:

UserID6342

Citaat van: thyzerrr op 25-03-2010 19:52:47
Staat 'm goed Joost! Niet half zo mooi als zwart staal natuurlijk, maar dat terzijde :eusa_whistle:
;D

)()()sT

Dat antraciet staal was best luxe trouwens...... :evil:

henry classic v70

Citaat van: )()()sT op 25-03-2010 19:08:07
Zijn er mensen hier die een beige interieur hebben en die een turbodrukmeter in houder op de A-stijl gemonteerd hebben?
De houders zijn alleen in zwart verkrijgbaar wat betekent dat ik 'm moet spuiten.
Ik heb net de RAL-waaier ernaast gehouden, maar de kleuren komen niet overeen  :eusa_eh:

Iemand een tip voor een bv. Motipkleur die erop lijkt?

Als je motip gaat gebruiken kun je het beste deze pakken, voor kunststof enz.
http://www.motip.nl/?page=23&id=1150
Misschien zit jou kleur erbij....
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

)()()sT

De R is weer APK-proof  8)

thuur


)()()sT

Ja... Gelijk beide kanten gedaan + reactie-armpjes. Kan ik komende week op herkeuring ;)

wepster

Citaat van: )()()sT op 27-03-2010 20:55:53
Ja... Gelijk beide kanten gedaan + reactie-armpjes. Kan ik komende week op herkeuring ;)

nie liegen nie he ;D

een kant is nog niet 100 %  :eusa_whistle:
maar da komt wel goe  ;)

)()()sT

Vanmorgen even goed gas gegeven, plof  :eusa_eh:
Stond ik erna lekker te prutsen met een losgeschoten Samcoslang (niet de grote, maar die aftakking onderin de stationair regelaar).

Gelukkig goot het van de regen, en ligt mijn gereedschapskoffer thuis dus de week begon lekker.

Nu...... koffie  ;D

elianmars

Da's altijd even schrikken, hè, als zo'n slang los schiet  :o ;D

wepster

klein libbanon  kun jij niet na doen door er slangen van af te drukken he joost ;D

)()()sT

 ;D

Ik miste alleen een extra hand, kreeg die stugge slang niet over het ribbeltje, dus hopelijk blijft ie op de terugweg wel zitten. Vanavond ff goed vastmaken.
Ik schrok idd. wel even  :eusa_shifty:

)()()sT

In de pauze even met een extra paar handen erbij de slang goed vastgezet.
Hij hoort niet over die ribbel zag ik, want aan de achterkant kan ie ook niet hoger.
De Samco-slang is zo stug en vormvast, dat ie heel makkelijk iets scheef zit. Dat zag ik laatst al, eigenlijk zou ie iets langer moeten zijn, zodat het niet zo op spanning zit.

We hebben hem zo recht mogelijk vasthouden en vastgedraaid, hopelijk blijft ie nu zitten.
Gelukkig scheurde het zwarte vacuumslangetje richting spruitstuk ook los  ::)
Deze is al aardig poreus, maar nieuwe slangen gaan sowieso deze week in bestelling.