850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

)()()sT

Ja, dat dacht ik al hoor....  ;D

thuur

Citaat van: rogerV701998 op 14-06-2010 15:10:02
Citaat van: )()()sT op 14-06-2010 14:40:05
;D

die metertjes kosten niet veel... Echter, ik zag laatst al dat ie in "ruststand" niet op 0 staat, maar "-0,1." Is zo'n meter te callibreren?

Of is je turbo lek? ;D

Of je woont hoog, of er komt slecht weer aan :eusa_think:


Gr ;D

)()()sT

Yes!!! De vers gespoten bumper hangt eronder.
Morgen wat beeldmateriaal, nu eerst slapen  :angel:

thuur

Citaat van: )()()sT op 15-06-2010 23:27:17
Yes!!! De vers gespoten bumper hangt eronder.
Morgen wat beeldmateriaal, nu eerst slapen  :angel:

Tsss... Ben je ons eerst een week aan het lekker maken met je nieuwe bumper, nu zit ie er onder en dan ga je slapen :o


Gr :eusa_snooty:

verburgh

Citaat van: thuur op 15-06-2010 23:56:47
Citaat van: )()()sT op 15-06-2010 23:27:17
Yes!!! De vers gespoten bumper hangt eronder.
Morgen wat beeldmateriaal, nu eerst slapen  :angel:

Tsss... Ben je ons eerst een week aan het lekker maken met je nieuwe bumper, nu zit ie er onder en dan ga je slapen :o


Gr :eusa_snooty:
Wat een watje slapen  ;D

)()()sT


)()()sT

#1311
Citaat van: thuur op 15-06-2010 23:56:47
Tsss... Ben je ons eerst een week aan het lekker maken met je nieuwe bumper, nu zit ie er onder en dan ga je slapen :o
Gr :eusa_snooty:

Goed excuus... mijn laptop is (tijdelijk) onbruikbaar, dus kon sowieso niks ;D

Maar goed, hierbij wat plaatjes.

Voor:


Gisteravond hebben we dus de bumper vervangen. Allereerst begonnen waar we vorige week geĆ«indigd waren: de gastoevoerslang losmaken van het vulnippel. Dat ging prima, en onder het genot van een lekkere gaslucht hebben we even een sigaretje staan roken.  :azn:

Erna was het demonteren van de bumper natuurlijk zo gepiept:


De oude en de nieuwe bumper bij elkaar:


Vervolgens de uitsparing voor de rechter pijp overhalen en uitzagen:


Het gat voor de gasdop:


Erna de boel gemonteerd. We hebben nog even wat zitten schuiven met de bumpersteunen omdat de oude bumper te hoog hing en inmiddels ook al de "nieuwe" achterklep ontdaan had van lak op de onderrand  :eusa_shifty:
Een klein minpuntje: ik had een andere gasdop gehaald om die in kleur te spuiten. Deze heeft echter in de buitenring een iets minder diepe uitsparing voor het vulnippel. Hierdoor zit deze iets meer naar buiten en steekt de dop zelf nu iets meer uit. We hebben het over maximaal 2 mm. Als ik het echter nog op mijn heupen krijg kan ik de oude dop+ring ook nog wel eens voorzien van een 417 laklaagje.

Zo staat ie er nu bij, een vuile auto met glimmende bumper. Ik draai nog wel even de bouten van de bumpersteunen iets los want hij moet iets naar links toe. Op de foto lijkt hij ook rechts lager te liggen door de schaduw van de klep, maar dat maar 2 mm.







De uitlaat wordt dit weekend ook nog wat aangepast en dan kunnen we deze ook precies goed hangen.

rogerV701998


elianmars

En hij wordt mooier en mooier  8)

Als je klaar bent, ga je dan op zoek naar een mooie N?  ;D

jrs2k3

Ziet er goed uit Joost! Denk dat ik binnenkort mijn gasdop ook maar eens een kleurtje ga geven, staat wel netter!

rovelra

Goed bezig geweest !!!

GeertG

LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

UserID6342

Kijkt weer netjes Joost en als je het niet had gezegd, had ik het niet eens gezien ;D

Sbv

Wanneer komen de Comets er weer onder ?

)()()sT

Hmmmm ik mis er nog steeds 2

Hopelijk tegen het einde van de maand de ontbrekende velgen halen; dan zijn het met recht zomerbanden  ;D