Om ons en onze V70R AWD MY 2000 even voor te stellen

Gestart door V70R-obert, 06-05-2007 14:39:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

V70R-obert

Hallo iedereen,

Mijn naam is Robert, woon in Groningen, ben getrouwd en we hebben twee schatten van kinderen, een zoontje van 1.5 jaar oud en een dochter van 3 weken.

Dankzij mijn vrouw zijn we al jaren Volvo rijders. Ze was altijd erg verliefd op de 850 en V70 classic. In 2000 kochten we dan ook onze eerste eigen (we hadden een V40 lease) V70 tdi  uit 1998. Deze auto was geweldig (op de airco na, die was stuk of ging stuk). Met deze auto hebben we de wereld afgereden, zijn er in getrouwd en hebben we in nieuwstaat gehouden totdat een bejaarde man met slechte ogen ons onze Classic ontnam. Nadat de verzekering klaar met ons was hebben we geen classic gekocht maar het nieuwe model V70 2.4t uit 2001.

Het nieuwe model was een auto, bracht ons van a naar b maar was metname voor mijn vrouw geen Volvo. Na ruim een half jaar begon het te knagen, steeds als we een classic zagen rijden kregen we een beetje heimwee naar dit model. Het was dus ook niet verwonderlijk dat we het nieuwe model aan de dijk hebben gezet en ons zelf hebben getrakteert op een V70R AWD my 2000 met 265 pk. Wat een geweldige auto!

Hieronder zal ik een aantal foto's plaatsen van onze nieuwste gezinsuitbreiding.
Ik hoop hier veel tips op te doen om deze toch speciale auto zo goed mogelijk op de weg te houden.











Ricardo

Mooie kleur! Je hebt jezelf lekker verwend. Staat wel hoog op zijn poten.
Ik hoop voor je dat je er lang mee kunt doen.

850 T5 Freak

Mooie auto!!! heel veel rijplezier ermee  ;)

Gr Dave
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Claudia

Welkom Robert!


Gheghe....er zullen best een paar mensen zijn geweest die er niets van snapten....een auto wegdoen om er een iets oudere voor terug te nemen :)

Veel plezier met 'm!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

)()()sT

Ziet er super uit! Waar komt ie vandaan? Duitsland?

Veel plezier ermee :)

langeman


BenC70ES

Heel mooie V70, leuk voorgesteld ook...

Welkom hier  :)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Laserblue

Welkom,
mooie auto met de goede velgen in de goede maat :eusa_clap:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

V70R-obert

Bedankt voor de reacties. Het is inderdaad een Duitse Volvo. Het volledige verhaal vertelt ons dat deze 'R' voor de Zweedse markt gebouwd is, door een Duitse dealer daar is weggekaapt om te kunnen leveren aan één van zijn klanten. In 2005 is ze naar Nederland gekomen om ons dan in 2007 te vinden.

Ik heb vaker gehoord dat 'veel' mensen vinden dat de R AWD te hoog op zijn poten staat, toch wil ik graag de auto helemaal origineel houden, een verlagingsset zal deze auto dan ook niet zien.

Misschien alleen eens een mooie RVS uitlaat maar daar blijft het dan ook bij.

...Ja Claudia, een aantal mensen begrepen niet dat we weer een classic zouden kopen.  Als we daarbij vetrelden dat het om een 'R' ging, keken ze ons aan alsof we met Bert en Ernie het alfabet aan het oefenen waren. Nu de auto dan voor de poort staat zeggen veel mensen wel dat ze deze toch mooier vinden dan de vorige, dit kan ook uit beleefdheid zijn natuurlijk.

Rayman

Ik vind de classic altijd nog meer karakter hebben dan de P2 modellen. Erg mooie MY2000 V70 R AWD. Daar ga je nog een boel plezier aan beleven. Gaaf hoor. Compliment.
Dark Side of the Force is German

Claudia

Citaat van: V70R-obert op 06-05-2007 19:21:25

Ik heb vaker gehoord dat 'veel' mensen vinden dat de R AWD te hoog op zijn poten staat, toch wil ik graag de auto helemaal origineel houden, een verlagingsset zal deze auto dan ook niet zien.

Heeeel goed! :)
Zitten hier veel te weinig puristen!



Citeer
...Ja Claudia, een aantal mensen begrepen niet dat we weer een classic zouden kopen.  Als we daarbij vetrelden dat het om een 'R' ging, keken ze ons aan alsof we met Bert en Ernie het alfabet aan het oefenen waren.

;D ;D ;D

(ik zie tegenwoordig hele enge Suzuki 'wagons' R  rijden.....toch wel komisch)

Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Marc O.

Welkom hier! Héle mooi auto hoor. Inderdaad heeft zo'n Classic meer karakter dan de V70N.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

Hele mooie auto, niet meer aan doen, lekker origineel laten

Ricardo

Dat is een idee, een Volvo verlagingssetje. :eusa_dance:

thuur

Citaat van: V70R-obert op 06-05-2007 19:21:25
Misschien alleen eens een mooie RVS uitlaat maar daar blijft het dan ook bij.

Ook dat is standaard ;D


Welkom op het forum!


Gr 8)