geen sirene meer

Gestart door Domaso, 20-05-2007 19:30:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Domaso

Vanmiddag moest ik de accu loskoppelen. Eerst het alarm m.b.v. de afstandsbediening in service - mode gezet. Toen de accu werd losgekoppeld hoorde je de sirene/backup batterij nog 'n tijdje tikken dus waarschijnlijk is de backup kapot. Na aankoppelen van de accu met de afstandsbediening alarm van service mode afgezet. Echter nu gaat er geen sirene meer af. Is mijn sirene nu ook kapot?  Bij het inschakelen hoor je ook de piepjes niet meer. Alarm werkt wel want als ik alarm inschakel en 1 deur open laat gaan de alarmlichten knipperen . Sirene zit tegen schutboard.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Domaso

De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Universele sirene + backup besteld en vanmorgen binnen gekregen.

Vanmiddag motorruimte schoengemaakt met Dasty en warm water. Goed laten drogen. Auto op slot.

Wat schets mijn verbazing als ik 'n uurtje later de auto ontsluit: m'n sirene werkt weer.

Ergo: als je sirene niet meer werkt: enkele emmers water erover, drogen laten en voila.  ;D

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

pwassink

Citaat van: Domaso op 01-06-2007 19:39:26
De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Universele sirene + backup besteld en vanmorgen binnen gekregen.

Vanmiddag motorruimte schoengemaakt met Dasty en warm water. Goed laten drogen. Auto op slot.

Wat schets mijn verbazing als ik 'n uurtje later de auto ontsluit: m'n sirene werkt weer.

Ergo: als je sirene niet meer werkt: enkele emmers water erover, drogen laten en voila.  ;D



Of de dasty ..  :eusa_think:

Dat lost toch alles op ?   :eusa_dance:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

gjg

he domaso, wat een lekkere beelden :eusa_silenced: bij de tekst !
Ja, het is off topic maar ik kon het niet laten om te reageren.

GJ

Domaso

@gjg: tis maar waar je van houdt.  ;D

M'n sirene is toch niet helemaal gezond meer; soms hapert ie toch nog.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!