Viking's Volvo Verhalen

Gestart door viking_in_shorts, 11-06-2007 16:28:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

viking_in_shorts

Citaat van: razorx op 09-05-2021 23:09:41
Dank je voor al je mooie bijdragen.

Thankx Yits, aangezien ik toch niet zo technisch ben als ik hoop, hoop ik dat ik in ieder geval wel een beetje positief aan de stemming heb bijgedragen.  :eusa_dance:

Citaat van: KIM op 10-05-2021 11:29:44
Ik hou je wel bij op FB.

Ja leuk - want dat doen we dan wederzijds.   :eusa_whistle:

Citaat van: Taranis op 10-05-2021 13:40:27
Heb je al een koper voor bagagerek + windblokker? Anders heb ik wel interesse :angel:

Bagagerek geef ik aan iemand die mij ooit een RAID kaartje heeft uitgeleend. Windblocker mag je wat mij betreft hebben want daar stond nog geen naam op. Let wel: ik verstuur niets (ophalen of wachten totdat het ooit een keer in onze auto past) én het is gebruikt / 20+ jaar oud. Maar je weet waar mijn huis woont en waar je bed staat. Volgens mij is daar zelfs plek voor voor een +'1 en worteltje  :evil:


Citaat van: Taranis op 10-05-2021 13:40:27
Ik vind de C70 nog steeds een geweldige auto maar als ik er dagelijks in zou moeten rijden, had ik er al lang een rijdende molotov cocktail van gemaakt  :evil:

Het is dat ik weet hoe lang je lontje is, maar als je het zonde vind 'm in de hens te steken weet ik nog wel een hoekje waar je 'm kan weg laten kwijnen  :eusa_shifty:   :eusa_silenced:    :'(

Taranis

Citaat van: viking_in_shorts op 10-05-2021 14:02:42
Bagagerek geef ik aan iemand die mij ooit een RAID kaartje heeft uitgeleend. Windblocker mag je wat mij betreft hebben want daar stond nog geen naam op. Let wel: ik verstuur niets (ophalen of wachten totdat het ooit een keer in onze auto past) én het is gebruikt / 20+ jaar oud. Maar je weet waar mijn huis woont en waar je bed staat. Volgens mij is daar zelfs plek voor voor een +'1 en worteltje  :evil:

Top :D Ik hoop echt dat we volgend jaar weer eens naar het noorden kunnen ja. Waren we eigenlijk afgelopen jaar al van plan maar eerst werd Daniëlle misselijk van de zwangerschap, toen kwam corona en de rest is history...

Citaat van: viking_in_shorts op 10-05-2021 14:02:42
Het is dat ik weet hoe lang je lontje is, maar als je het zonde vind 'm in de hens te steken weet ik nog wel een hoekje waar je 'm kan weg laten kwijnen  :eusa_shifty:   :eusa_silenced:    :'(

Zo'n hoekje heb ik hier ook achter de garage ja. Laatst heeft er een paar weken een V50 gestaan omdat ik er even klaar mee was en het ding niet wilde zien dus bedankt voor het aanbod maar dit hoekje is goedkoper :) (en de C staat braaf binnen, die mag niet nat worden  :eusa_shifty: )

Snellebaksteen

Het einde van een tijdperk. Ik heb altijd erg genoten van je mooie verhalen en foto's. Jammer maar begrijpelijk.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

viking_in_shorts

Citaat van: Snellebaksteen op 10-05-2021 17:21:01
Het einde van een tijdperk. Ik heb altijd erg genoten van je mooie verhalen en foto's. Jammer maar begrijpelijk.

Zit tegenwoordig met "model-fotografie" op Instagram ( instagram.com/swuste_dot_com ) om die maar eens te pluggen :D
De rest van mijn fotos plaats is voornamelijk op Facebook - maar ik zal kijken of ik heel af en toe wat fotos van de v70 kan, wil en mag plaatsen ;)  Het is een MY15 dus eigenlijk moet ik naar een hele andere site daarvoor.

de Boeing

Citaat van: viking_in_shorts op 09-05-2021 21:57:43

...Ik rij al te lang zonder problemen in een Fiatje. ...


😱 Er zijn geen zekerheden meer in het leven?!  :o ;D


Maar zonder gekheid, ergens wel te begrijpen. Ik heb altijd flink genoten van je verhalen en blogposts, waarvoor dank!!

En ja ook bij mij neemt een andere hobby af en toe over, al rij ik nog steeds met veel plezier in mijn R (en na motorwissel met hele hoop randzaken, ook wel vrij probleemloos... gevaarlijke uitspraak...). Dus hier momenteel ook wat minder Volvo op het moment en meer andere zaken.

elianmars

#2630
Tja, zo gaat dat nu eenmaal. Ik had ook gedacht altijd Volvo te blijven rijden. Anderhalf jaar geleden de V70 ingeruild voor een elektrische MG, die me heel erg bevalt.
En het ziet er naar uit dat de C70 er binnenkort ook uit gaat. Drie auto's voor de deur wordt ons gewoon teveel.

Ik blijf jullie gewoon lekker op FB volgen  ;D

Marc O.

Ja, ook hier herkenbaar, en ook ik riep ooit dat ik altijd Volvo zou blijven rijden. Dat voelt onderhand als een vorig leven. Een leven waaruit ik me nog een lang weekendje Göteborg met een paar andere Volvo vrienden herinner, alsmede een ritje naar de poolcirkel en een snel bezoekje Kungsbacka na het ophalen van mijn 740 in Örnsköldsvik (volgens mij weet ik nu hoe ik dat moet uitspreken). Wat foto's, opdat wij nooit vergeten ;)








Hopelijk blijf je hier nog even hangen, en anders blijven we elkaar op Facebook zien, en wellicht nog eens in real life hier of daar :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Claudia

Sja, life goes on...
Ook hier al bijna 2 jaar zelf Volvo-loos (Bart heeft de 2 Amazons nog), en ik stuur in de Peugeot 5008.
Dat bevalt best, maar nog steeds roep ik tegen iedere V70N die ik onderweg zie "hey broeder".

Ook wij hebben loooong time ago (in de zomer van 2008) genoten van jullie (en Ronald) en jullie prachtige huis, samen naar het Volvo-museum geweest; was super!
Gelukkig hebben we Facebook nog!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"