hapert met acceleren

Gestart door canecorso, 10-07-2007 11:42:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

canecorso

Heb momenten dat mijn tdi(bj 1998/ 435000 km)hapert met acceleren. Reageert dan niet op het gas geven. Gebeurt tussen de 2 / 3000 toeren. Dit duurt een paar seconden en pakt dan wel weer op maar niet altijd even lekker.Gaat dan met horten en stoten ; niet lekker soepel de power er op. Geeft geen fout melding en bij uitlezen ook niks byzonders. Enige regelmaar zit er niet in. Kan het een week goed doen en is dan plotst een hoest bui op wielen ???Luchtmassa meter is resentelijk vervangen ; gaf hier wel een fout melding voor aan.Gaf ok dezelfde klachten maar dan wat extremer. Hoop dat jullie wat mijn relaas kunnen.

Ciao Eric
Ciao Eric

-D©©©L-

Heo oud zijn de injectoren en de inspuitpomp ? Staat deze op tijd ?

ik-rol

Ik heb het ook gehad ongeveer bij 2000 tpm. Een kleine hapering. Als ie warmer werd werde het minder, maar wel aanwezig. Na een dynamische afstelling van de nokkenas en de brandstofpomp is dit euvel bij mij verholpen.

denkweb

Luchtmassameter defect. 99% zeker!

canecorso

injectoren zitten er een 70.00 in en bij grote beurt schoongemaakt. Lucht massa meter 3 weken geleden vervangen. Is heel wisselvallige  hapering bij acceleren tussende 2 en 3 000 toeren.

Ciao Eric
Ciao Eric

canecorso

Late reaktie maar was inderdaad de nieuwe luchtmassa meter ; na resetten alles weer prima. Eric
Ciao Eric

denkweb

En weer 10 punten erbij  ;)  :eusa_clap: