S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Turbobiker

Citaat van: Turbobiker op 10-02-2010 15:19:03
Kap ziet er idd gaaf uit, maar nu vind ik die carbon raamband een beetje el-cheapo en die doet ook meteen afbreuk aan je kap...




Maar goed, wie ben ik...
De Tussenpaus

viking_in_shorts

Is het niet tijd om dat nieuwe logootje in je grill te vervangen voor een oude?

Jeff

Dan wil ik de nieuwe wel ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Johann

Citaat van: mitchelli op 10-02-2010 15:09:23
En poef.....en carbon folie ingepakte motorkap  :eusa_dance:

Heel gaaf. Denk alleen dat je nu die raamband er weer af moet halen omdat het nu gelijk een hint geeft dat de motorkap nep is..  :eusa_think:

UserID6342

Sorry, vind het spuuglelijk en zeker op een mooi zwarte auto!   :(  Maar goed dat smaken verschillen.  ;)

Moosepower

Erg mooi de motorkap  :eusa_drool:, maar die raamband  :eusa_think: daar zo ik iets anders voor verzinnen.
Maar dat is persoonlijk voor de rest super :eusa_clap:

jrs2k3

Ik zou de raamband ook weglaten. Verder vind ik het wel tof staan, ben benieuwd naar een wat scherpere foto!

Rogerb

Ziet er in het echt gewoon super uit!, veel respect voor het geduld van de wrapper ik zou het niet kunnen;)

peteRRR

Ja mooi hoor,in het echt is het veel knapper dan op de foto.
En het is denk ik ook wel zelf te doen met de juiste techniek en handigheid.
Raam band zou zeer mooi staan samen met het dak  ;D.......... jahaa :eusa_think:

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

mitchelli

CiteerEn het is denk ik ook wel zelf te doen met de juiste techniek en handigheid

Ja dat is met alles zo he :) Als je de techniek beheerst is het zelf te doen.....  ;D

Ik twijfel nu zelf ook over die raamband.....misschien in de toekomst maar weer een gewone matzwarte monteren..

En de scherpere foto`s komen snel (als de zon zich eindelijk weer een beetje laat zien)
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Jeff

Morgenochtend 8 uur is de zon er weer zegt het KNMI via hun website ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

mitchelli

Ja alleen waar blijft dan de vraag he  :)
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Jeff

Geen idee, maar ben benieuwd hoe het er in het echt uit ziet...
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Rogerb

hoe kom je nou weer op een matzwarte raamband ;D :eusa_dance:

elianmars

Volgens mij ben jij er gek genoeg voor om straks de hele wagen in carbonfolie te laten wrappen.


En ik heb het idee dat dat er nog heel gaaf gaat uitzien ook  ;D