ThoR5: V70R en V60 T5 Polestar

Gestart door Chris, 22-07-2007 19:11:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Taranis

Citaat van: Chris op 14-03-2011 10:42:00
Citaat van: Sbv op 14-03-2011 10:41:09
of een leer-poets meeting waar je leert om leer te poetsen  ;D

Wel allemaal verplicht een leer pakje aan dan :eusa_shifty:...

Uhm... misschien dat ik toch maar niet kom.

Chris

Citaat van: Taranis op 14-03-2011 10:45:58
Citaat van: Chris op 14-03-2011 10:42:00
Citaat van: Sbv op 14-03-2011 10:41:09
of een leer-poets meeting waar je leert om leer te poetsen  ;D

Wel allemaal verplicht een leer pakje aan dan :eusa_shifty:...

Uhm... misschien dat ik toch maar niet kom.

Sjaak afhaak ;D...

Wanneer ga je die bestuurdersstoel trouwens aanpakken?

Taranis

Als ik de spullen binnen heb. Ik wacht nog even op antwoord van Sbv's adres, daar was de stoelverwamingsmat de helft goedkoper. Wil wel even zeker weten dat het dan wel de goede is...

Chris

#873
Citaat van: Taranis op 14-03-2011 10:50:11
Als ik de spullen binnen heb. Ik wacht nog even op antwoord van Sbv's adres, daar was de stoelverwamingsmat de helft goedkoper. Wil wel even zeker weten dat het dan wel de goede is...

Hmmm. Ik ga er vanuit dat m'n leer nog niet op is en nog te reinigen dan wel te repareren is, nieuwe stoel vind ik dan ook wat overdreven. Ik denk dat ik dan daar ook maar het matje en het kussen ga bestellen.

elianmars


Chris

Gisteren eindelijk de zomerbandjes maar weer onder de S60 geschroeft. Smoelt toch weer wat lekkerder moet ik zeggen.

Sbv

foto's...  ;D

Staat wel gelijk weer een stuk beter denk ik. Het zo ook wel weer wat beter rijden en stiller

Chris

#877
Citaat van: Sbv op 28-03-2011 08:18:11
foto's...  ;D

Staat wel gelijk weer een stuk beter denk ik. Het zo ook wel weer wat beter rijden en stiller

Staat zeker weer beter :). Foto's laat ik maar even achterwege... we weten immers wel hoe het eruit ziet. Daarbij had ik gisteren geen zin om de velgen eerst schoon te maken alvorens ze op de auto te zetten dus heel 'netjes' is het ook niet.

Heel veel stiller is het overigens niet, net als toen ik de pegs met de conti's net eronder had valt me op dat ook de conti's best een heftig afrolgeluid hebben en dat je de motor en de bak meer hoort doordat de velgen meer open zijn. Die motor horen is dan natuurlijk positief ;D.

Overigens ook nog een ergernisje... wat schade geconstateerd op de stijl en de lak bij/achter mijn linker achterdeur. Ik denk dat 'iemand'  niet helemaal goed heeft opgelet met spullen van de achterbank halen :eusa_wall:. Wat krassen en een stukje lak uit de stijl.

Chris

Vandaag de bestuurdersstoel gereinigd met leerreiniger en daarna eens goed in het leervet gezet. Het 'gekraakte' leer is netjes opgeknapt.

Taranis

Is het leer lekker glad nu?
Ga je nog lol van hebben als je de vulling gaat vervangen :evil:

Sbv

Citaat van: Chris op 09-04-2011 20:40:33
Vandaag de bestuurdersstoel gereinigd met leerreiniger en daarna eens goed in het leervet gezet. Het 'gekraakte' leer is netjes opgeknapt.
foto's?

Binnenkort even wat afstemmen, ik wil de V70 ook nog eens doen.

Aangaande de zitting, dat is een leuk klusje

Chris

Citaat van: Taranis op 09-04-2011 23:27:35
Is het leer lekker glad nu?
Ga je nog lol van hebben als je de vulling gaat vervangen :evil:

Is inderdaad lekker glad ;D! We gaan het zien, anders een hele stroeve broek aantrekken ;).

Citaat van: Sbv op 10-04-2011 02:22:48
Citaat van: Chris op 09-04-2011 20:40:33
Vandaag de bestuurdersstoel gereinigd met leerreiniger en daarna eens goed in het leervet gezet. Het 'gekraakte' leer is netjes opgeknapt.
foto's?

Binnenkort even wat afstemmen, ik wil de V70 ook nog eens doen.

Aangaande de zitting, dat is een leuk klusje

Is goed, we stemmen wel even wat af. Ik heb de foto's en het verslag van de zitting en leuning van Ronald gezien, ik ben alvast blij dat ik alleen de zitting ga doen. Ik zal alvast wat geduld sparen :P.

Overigens weer iets nieuws ontdekt op de S60, en niet positief. Het 'spatbordrandje' linksachter is helemaal rondom gekrast. Daar is dus iets langs gegaan :eusa_wall:, dat wordt een keer klink polijsten bij jou, Sander ;).

Taranis

Citaat van: Chris op 12-04-2011 07:50:19
Citaat van: Taranis op 09-04-2011 23:27:35
Is het leer lekker glad nu?
Ga je nog lol van hebben als je de vulling gaat vervangen :evil:

Is inderdaad lekker glad ;D! We gaan het zien, anders een hele stroeve broek aantrekken ;).

Ik bedoelde meer dat het lastiger is om het leer terug op z'n plek te krijgen nadat je de vulling hebt vervangen, als het zo glad is ;)

Citaat van: Chris op 12-04-2011 07:50:19
Overigens weer iets nieuws ontdekt op de S60, en niet positief. Het 'spatbordrandje' linksachter is helemaal rondom gekrast. Daar is dus iets langs gegaan :eusa_wall:, dat wordt een keer klink polijsten bij jou, Sander ;).

Toch maar een setje XC spatbordranden monteren dan? :P en die klink verwijderen

Chris

Citaat van: Taranis op 12-04-2011 07:55:15
Citaat van: Chris op 12-04-2011 07:50:19
Citaat van: Taranis op 09-04-2011 23:27:35
Is het leer lekker glad nu?
Ga je nog lol van hebben als je de vulling gaat vervangen :evil:

Is inderdaad lekker glad ;D! We gaan het zien, anders een hele stroeve broek aantrekken ;).

Ik bedoelde meer dat het lastiger is om het leer terug op z'n plek te krijgen nadat je de vulling hebt vervangen, als het zo glad is ;)

Citaat van: Chris op 12-04-2011 07:50:19
Overigens weer iets nieuws ontdekt op de S60, en niet positief. Het 'spatbordrandje' linksachter is helemaal rondom gekrast. Daar is dus iets langs gegaan :eusa_wall:, dat wordt een keer klink polijsten bij jou, Sander ;).

Toch maar een setje XC spatbordranden monteren dan? :P en die klink verwijderen

Ah, ik dacht dat je bedoelde dat het nog meer ging glijden ;). Als die zitting minder inzakt ga je natuurlijk ook wat meer heen en weer (schreef jij volgens mij ook nog), en dan nog leervet.... succes verzekerd ;).

Sja.. beetje balen. Volgens mij zijn de krassen niet heel diep. Polijsten met de middelen van Sander zou wel moeten lukken denk ik. Binnekort maareens even langs, binnekort zijnde over anderhalve maand ofzo als ik zo eens naar m'n agenda kijk :eusa_think:.

Sbv

schop die agenda eens de deur uit. Dat je dood gaat staat ook niet in de planning en planningen zijn om van af te wijken  ;D
We stemmen binnenkort wel wat af met polijsten etc. De zwarte S70 is er erg van opgeknapt