ThoR5: V70R en V60 T5 Polestar

Gestart door Chris, 22-07-2007 19:11:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

daytonawim

Hebben die colomba's dan minder ruimte dan de perfo's ??????


mehn


850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Volvo Felipe

Hehe,


Goed bezig, maar op die ene foto hangt de uitlaat wel door

Chris

Citaat van: Volvo Felipe op 11-12-2007 23:22:18
Hehe,


Goed bezig, maar op die ene foto hangt de uitlaat wel door

Dat is momenteel helemaal de mode ;D Krijg je mooie vonkjes mee achter je auto :evil:

Het uitlaatje moest even los ;)

Chris

#34
Nu de remmetjes aangepakt zijn ben ik aan het bedenken wat ik verder nog allemaal wil gaan doen aan Volfje. In eerste instantie wilde ik niet teveel eraan gaan doen, maar het tuningsvirus begint mij ook steeds meer te pakken te krijgen, vooral door alle leuke mogelijkheden en projectjes die ik langs zie komen ;D.

Dit is tot nu toe het lijstje:
- Voorbumper spuiten (afspraak reeds gemaakt voor januari)
- Inbouw carkit
- 3" DP
- Heldere koplampen
- Chipje
- Volans eronder (twijfel nu toch weer :eusa_wall: maar dat is dan iets voor over een tijdje)

Al met al weer een paar leuke zaken op de rol staan! En dan gaan we nu maareens de bougies vervangen, dat inhouden zit me nu echt tot aan m'n strot :eusa_snooty: Hopen datie daarna weer als de brandweer gaat :eusa_pray:.

Chris

Heerlijk weer vandaag! Perfect om een paar filmpjes van Volfje te schieten ;D. Met dank aan een goede vriend van me.






Chris

#36
Gisteren heb ik een leuke zaterdagbesteding gehad samen met Leon. Het vervangen van de bougies stond voor ons beide op het lijstje, omdat de roffels inhielden bij vollast. Na het vervangen van mijn thermostaat bleek het inhouden voor mijn auto echter weg te zijn :eusa_dance: dus ik had besloten zelf nog even te wachten met het vervangen van de bougies.

Gisteren wel met Leon afgesproken om het simpele klusje samen te regelen voor zijn auto. Eerst hebben we natuurlijk even uitgebreid elkaars auto's bekeken, altijd leuk! ;D, en vervolgens de bougies vervangen. Het klusje was snel en zonder problemen geklaard. Wat (actie-) foto's van de roffels, gezien men hier nogal dol is daarop:









Testen was de volgende stap, dus met beide auto's de snelweg opgegaan en hen even flink op de staart getrapt. Het inhouden was bij Leon's auto nu ook weg; succes!

Na een stukje planken deed zich tot mijn verbazing bij mij toch weer een probleem voor, namelijk weer het koelvloeistof-lampje >:(. Auto aan de kant gezet, motorkap open en zoeken. Het expansievat was weer een stuk leger en er kwam ook weer wat damp / rook onder het blok vandaan. Gelijk weer wat koelvloeistof bijgevuld zodat in ieder geval het blok veilig is. Toen we een blik onder de auto wierpen zagen we, zoals ik reeds eerder gehad heb, een plasje koelvloeistof. Met vullen had ik niet gemorst, dus het moest ergens anders vandaan komen. Iets hoger kijken dan het plasje op de straat, en mijn oog viel hierop:



Vraagstelling op het forum leerde me al snel dat het nu waarschijnlijk mijn waterpomp is die het heeft begeven... hopen dat ik het snel kan laten maken, en dat de roffel voor de meeting van komende zondag weer helemaal in orde is :eusa_pray:.

Ik houd jullie op de hoogte!

-D©©©L-

Je kan het binnenscherm even "omklappen" om te zien waar het vandaan komt. De slang aansluiting onderaan het expansie tankje is ook een beruchte. Ik zie ook nog een "oude" grijze dop op het tankje zitten. Die wil nog wel eens scheuren.

Vulk

Welke uitlaat hangt daar onder? Hij klinkt nogal stil in vergelijking met andere filmpjes hier op het forum.

Wel verdomd mooi...

850 Ra$ing

Om de keuze voor je velgen nog moeilijker te maken hier een foto van mijn waggie.





Het zijn orginele V70N wielen en passen prima zoals je ziet.
Ik heb ze wel laten poedercoaten.

Emiel

Moohooi! :eusa_clap:

Mooie tint ook!

Chris

#41
Citaat van: Vulk op 30-12-2007 18:50:59
Welke uitlaat hangt daar onder? Hij klinkt nogal stil in vergelijking met andere filmpjes hier op het forum.

Wel verdomd mooi...

Volgens mij gewoon een standaard uitlaat...

Citaat van: 850 Ra$ing op 30-12-2007 20:32:01
Om de keuze voor je velgen nog moeilijker te maken hier een foto van mijn waggie.

http://i117.photobucket.com/albums/o80/jozef_album/vulva013.jpg

http://i117.photobucket.com/albums/o80/jozef_album/vulva010.jpg

Het zijn orginele V70N wielen en passen prima zoals je ziet.
Ik heb ze wel laten poedercoaten.

Ook niet mis... ik ga even bedenken wat ik ervan vind, ik merk namelijk dat ik wel even moet wennen. Wie weet komen ze er op het lijstje bij...

Volans hebben overigens nogsteeds een lichte voorkeur... we'll see! Voordat dit soort leuke dingen aan de orde komen eerst maareens het nieuwe probleem oplossen.

850 Ra$ing

Ik zat eens naar je laatste foto te kijken en zo te zien zit er ook kvlstf onder aan je carterpan. Kijk eens aan de rechter onderzijde van je radiateur, daar beginnen ze meestal met lekken.

Chris

De diagnose is gesteld... en het is niet de waterpomp. De garage heeft geconstateerd dat het een scheurtje in het thermostaathuis is of dat het de pakking moet zijn. Zien kunnen ze het niet, zoals we weten zit het thermostaathuis redelijk ingebouwd, maar alle andere mogelijkheden zeggen ze te hebben nagelopen, en daar is niks mis mee. Maandag wordt hij vervangen. Weer een weekje afwachten dus...

Chris

Vandaag is de roffel onder handen genomen bij de garage, en de koelvloeistoflekkage is verholpen! ;D Het bleek inderdaad het thermostaathuis te zijn dat kapot was.

Tevens heeft de auto de APK-keuring ondergaan.. wat minder is dat hij helaas is afgekeurd op het lichtbeeld van de linker koplamp :-\ Heel jammer, maar wel een goede reden om direct een upgrade te doen die toch al op het lijstje stond, namelijk: heldere koplampen :eusa_dance: Waarschijnlijk worden de lampen deze week nog geplaatst! Het resultaat zal binnenkort hier te bewonderen zijn 8).