Overspuiten 850 in lbp..?

Gestart door irwinroks, 24-07-2007 19:11:48

Vorige topic - Volgende topic

Nunki

Citaat van: irwinroks op 26-07-2007 17:42:42
Citeerof waarom niet meteen voor zo ene gaan? ook oud model... Een schaap in wolfskleren.

Sorry dit is niet helemaal mijn smaak  :eusa_hand:

;D ;D mooi zo!
Volgens mij heb je de juiste keuze gemaakt. Lijkt me ook het mooist: gewoon alles origineel houden behalve het kleurtje.
Ben erg benieuwd naar het resultaat!

Gr. Joost

irwinroks

Het enigste wat ik echt mooier vind van het gefacelifte model zijn de achterlichten, die zou ik ooit nog wel eens willen vervangen daarvoor. Ik denk ook inderdaad dat de tweede foto de mooiste combi is, ook het mee laten spuiten van de deurgrepen vind ik zeer geslaagd :P
Er is gewoon niets beters in mijn ogen.. Of ben ik nu naief ;)

breakman

hey irwinrocks !

Voor die prijs kan je het idd niet laten. Ik persoonlijk zou ook een 850 kleur nemen maar das persoonlijk en ik vind het met de fotoshop nog goed meevallen.

Die cetussen zou ik toch van de hand doen en evt. voor comet's of Titan's gaan. Lijkt me een errug groot verschil ! Door het LBP krijg je een sportievere indruk en cetussen vloeken hier overduidelijk mee.

Succes ermee ben benieuwd naar het resultaat. !

ovlov 058

hé, is ie al gespoten

ovlov 058

Joehoe! is hie al gespoten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Volvo Felipe

Ga deze klaar zijn tegen 16december ?

:eusa_whistle: :eusa_whistle:

tackle

wat doen ze die arme volvo's toch aan?

VolvoDeMio

En omhoog.

Zeer benieuwd.

ronaldje

ding is nog niet gespoten ,hij heeft m van de hand gedaan,ondertussen heeft ie al een 940 estate automaat gehad
nu heeft ie een 340 diesel
850 t-5 1995  340gl 1988   360glt 1987
  214.000km      85.000km     168.000km

M a r c

M.a.w. weer zo'n kerel met een hoop ideeen maar die de daad niet bij het woord voegt....  :eusa_wall:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

)()()sT

Nou ja, ik zie wel enige vooruitgang....
Citaat van: ronaldje op 28-12-2008 10:43:17
nu heeft ie een 340 diesel

:eusa_shifty:

Turbo-Geek

Citaat van: M a r c op 29-12-2008 10:08:32
M.a.w. weer zo'n kerel met een hoop ideeen maar die de daad niet bij het woord voegt....  :eusa_wall:

Zie je wel vaker in autoland. FF een turbo opvbouwen, complete revisie, spuiten, complete restauratie en ga zo maar door.
Door velen geprobeerd (of geopperd), door zeer weinig daadwerkelijk (goed) uitgevoerd.

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

irwinroks

haha was dit topic een beetje vergeten xD. Het is er inderdaad niet van gekomen.. Zulke plannen maak je dan in financieel betere tijden totdat je flinke tegenvallers krijgt. Wel allemaal nog bedankt en veel plezier verder met de roffels :eusa_clap:
Er is gewoon niets beters in mijn ogen.. Of ben ik nu naief ;)

sas

Ach, plannen moet je altijd hebben...
En die kunnen ook zomaar weer gewijzigd worden, that's life

cas

god, hele topic gelezen en dan zon einde! haha. was zeeeeer benieuwd naar het resultaat voor 450 euro.  dat kost het mij om een stijl van mijn bus opnieuw te laten bewerken en spuiten. 450 dekt de verf niet eens. zeker niet de originele kleur die op de v70 zit volgens mij. iig niet enkele lagen.

wat is de offerte geweest dan nadat je besloot om het voorwerk toch ook maar uit te besteden?
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....